Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ooksjefke schreef:Het zou leuk zijn als de mensen die wat kritischer zijn over de kur van Tyrza, hier ook hun zegje zouden kunnen doen.
ooksjefke schreef:Het zou leuk zijn als de mensen die wat kritischer zijn over de kur van Tyrza, hier ook hun zegje zouden kunnen doen.
Suzanne F. schreef:Mmmm. misschien heeft Sjefke hier dan iets nuttigs te melden??
Misschien moet ie lager ronder dieper losser???
Wouter24 schreef:
De muziek vind ik wel leuk maar niet spectaculair, maar begreep dat er nul voorbereiding was voor de kurmaker? dan is het ook moelijk om specifieke onderdelen te accentueren met de muziek.
de proef wat mij opviel waren de volgende punten:
*galopeert aan bij het uitstrekken in draf
klopt
*linker en rechter piro te groot klopt ook, maar was zeker moeilijk voor Tol om uit de uitgestrekte galop zo terug te verzamelen
*blijft niet mooi recht in de series viel mij ook tegen, met name de 2e x wissels om de 2
*galopeert aan bij stap passage overgang yep
*te voorwaartse piaff gaaap, je wordt saai, je hebt alweer gelijk
*valt af en toe uit de passage eerder dat hij niet naar de verzamelde draf toe wilde; hij bleef te groot draven
*mist souplesse en afdruk dat ben ik niet geheel eens. In die zin: Tol heeft nu niet eenmaal de souplesse en afdruk van bv een Madorijcke of Jazz
Tyrza schreef:En ja, door al die leuke reacties krijg ik toch wel rooie oortjesGelukkig sta ik met beide laarzen op de grond