Wachttijden voor prijsuitreiking?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 02:06

Gerrie"]
[quote="Jasmijn"][quote="Gerrie schreef:
Hoe vaak komt het voor dat deelnemers je nog wat willen vragen,Jasmijn?

Veel te weinig, maar het gebeurd gelukkig wel.
En ik zit nooit in VIP ruimtes hoor, dus ik ben benaderbaar. Knipoog
[/quote]

Ben je dan niet "gaar"nadat je een volle ring voorbij hebt zien komen?
En staan de combinaties nog op je netvlies om op vragen te antwoorden?

Lijkt mij lastig
[/quote]

Ja, soms ben ik idd flink gaar, maar dit stukje hoort er ook nog bij.
Als ik het protocol zie en het commentaar wat ik erbij heb laten schrijven (gelukkig schrijf ik niet zelf, mijn mega blooper hier net gezien) kan ik vrijwel altijd de proef terughalen in mijn hoofd.

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 08:26

op CH's heb je ook vaak dat je in de ochtend moet starten en in de avond pas de prijsuitreiking is, ook leuk als je twee uur naar huis moet rijden...

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 09:02

Hier in de regio wordt idd wel vaak al de uitslagen opgehangen als er coupons zijn opgehaald. Alleen soms beginnen ze daar wel mee en later schrijven ze niets meer bij. Dus dan weet je nog niet of je naar huis kunt of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:37

Bij onze CH duurt de uitslag langer. De ringen beginnen meestal om 9.30 tot een uur of 12.00. Rond 12.00 beginnen dan ook de 8- en 4-tallen, en rond 14.00 is het meestal opstellen voor de pararde. Hier worden dan de prijzen van het afdelingsdressuur bekend gemaakt. En pas hierna komt de uitslag van de individuele dresuuur, dus rond 15.30. Valt niet binnen de toegestane tijs maar heb me er eigenlijk nooit druk om gemaakt.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 13:40

haike schreef:
Bij onze CH duurt de uitslag langer. De ringen beginnen meestal om 9.30 tot een uur of 12.00. Rond 12.00 beginnen dan ook de 8- en 4-tallen, en rond 14.00 is het meestal opstellen voor de pararde. Hier worden dan de prijzen van het afdelingsdressuur bekend gemaakt. En pas hierna komt de uitslag van de individuele dresuuur, dus rond 15.30. Valt niet binnen de toegestane tijs maar heb me er eigenlijk nooit druk om gemaakt.

Hier beginnen de ringen om 8.30 tot 12.00 Middagpauze en dan weer verder van 13.00 tot 16.00 of later.

4-en 8-tallen heb je hier maar zelden en de parade die is er niet meer.

[/quote]Ja, soms ben ik idd flink gaar, maar dit stukje hoort er ook nog bij.
Als ik het protocol zie en het commentaar wat ik erbij heb laten schrijven (gelukkig schrijf ik niet zelf, mijn mega blooper hier net gezien) kan ik vrijwel altijd de proef terughalen in mijn hoofd[quote]

Dat is knap hoor,petje af!

AnoeskaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:52

8- en 4 tallen heb ik al jaren niet meer gezien hier. Ik dacht dat die alleen nog maar bij kampioenschappen verreden werden. En met een parade hoef je hier ook niet meer aan te komen. Veel deelnemers willen hier na het rijden van hun proefjes zo snel mogelijk weer weg. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk Knipoog

Uitslagen en coupons worden hier dan ook altijd zo snel mogelijk beschikbaar gesteld, al kan het sommige deelnemers nooit snel genoeg zijn. Aan een kant begrijp ik het wel, aan de andere kant vind ik het jammer dat een wedstrijd, waarvan het organiseren gigantisch veel werk oplevert, wordt gezien als een kort tussendoortje in het weekend. Iets wat niet meer tijd mag kosten dan een paar uurtjes op een zaterdag- of zondagochtend.

Ik kan me van mijn eigen ponytijd nog herinneren dat een wedstrijd een heel dagje uit was. 's Morgens om 8 uur aanwezig voor het pacourslopen. 1 proefje dressuur, 1 keer springen, kijken bij de rest van deelnemers van de ponyclub en daarna om een uur of 5 de parade met prijsuitreiking.
De meeste mensen reden toen maar 1 keer in de 5 a 6 weken een wedstrijd. Misschien dat daar het verschil in ligt. Als je elk weekend op concours gaat, is het rijden van een wedstrijd misschien veranderd in een winstpunten-verkrijg-moment (nieuw woord Cool )

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 15:34

Meestal worden de coupons hier al wel snel vrijgegeven, en weet je waar je aan toe bent.
Daarnaast vind ik het ook niet zo erg om even te wachten, en vooral niet als er nog veel andere clubleden zijn, gewoon gezellig en elkaar een beetje supporten Haha!
Dat vind ik altijd t leukste aan buitenconcoursen, gewoon gezelliger, omdat je meer ringen hebt en er dus meerdere klassen tegelijk worden gereden en je dus meer mensen tegenkomt Knipoog

Maar soms laten ze je idd erg lang wachten en t werkt wel irriterend als je je punten niet weet, want dat vind ik altijd wel interessant Haha!