Met wie gaan jullie naar wedstrijden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 21:28

alja schreef:
vroeger toen ik nog bij de ponys reed ging mijn vader altijd mee en soms mijn moeder maar sinds dat ik mijn Erijbewijs heb ga ik alleen of met meisjes van stal....

ben sinds januari weer begonnen met wedstrijden en heb nu ene groom die altijd meegaat Haha! (goh wie zou dat nu zijn Haha! )

Uhmmm... wie zou dat nou zijn. Die groom is aardig, behulpzaam, goed met je draak Haha! Goh dat kan maar 1 zijn: IKZELF! Schijnheilig Schijnheilig

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:30

behulpzaam en aardig, JIJ? Clown Clown Clown Clown Clown Clown

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 21:57

alja schreef:
behulpzaam en aardig, JIJ? Clown Clown Clown Clown Clown Clown

Volgens mij heb jij sinds NU geen groom meer.
Ligt niet aan Hanimo Lovers

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:23

Mn pap gaat altijd mee. Want die MOET trailer rijden. en hij kan wel wat: Paard vasthouden, zadel pakken, hoofdstel pakken. Tong uitsteken
En meestal gaan er wel mensen van stal mee. altijd eigenlijk wel. Ik zit nooit zonder groom.

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 08:38

mijn instructrice en tevens eigenaresse van Nonix...

mijn vriendje gaat meestal ook mee

Sanne kijkt vaak ook even mee hoe hij loopt en helpt met vanalles en nog wat (ik moet ECHT weer s wat vaker mee als zij met Vos start)

Soms is er nog extra "aanhang" van de manege mee

De auto is dus meestal wel vol Haha! Ik ben ook vreselijk verwend, ben gewend dat er altijd genoeg mensen mee zijn om overal mee te helpen...als ik ooit eens alleen moest zou het volgens mij echt een chaos worden Bloos! schaam schaam....

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 09:51

Ik ga altijd met mijn ouders op wedstrijd. Mijn vader leest altijd de proefjes voor. Soms gaat er nog iemand anders van de manege ofzo mee of die komen later. Als ik met Schumacher op wedstrijd ga komt meestal de eigenaar ook nog wel even kijken.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 14:57

ik ga altijd met mijn moeder, die zadelt hem op als ik telaat terug ben, of houd vast en dat soort dingen. Maar kijken niet, want ze is altijd harstikke zenuwachtig als ik moet rijden. Ik rijd ook altijd alleen heel de wedstrijd, alleen dressuur niet. Maar spring zelf los, en cross zelf ook los. Ik wil mijn moeder ook absoluut er niet bij hebben, want dan is het ook echt de hele tijd, nog 10 combinaties voor je, nog 9. nog 8, enz enz. Dan word ik pas zenuwachtig!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:40

Mijn moeder had absoluut helemaal niks nopes nadaa met paarden..
Maar toch heb ik het voor elkaar gekregen dat ze nu met trailer rijd en elke maandag en vrijdag en op wedstrijd op zondag met mij meegaat..
Opzadel kan ze niet, en een proef voor lezen al helemaal niet..
Maar ik heb een vaste fan en die gaat altijd met me mee en leest mij voor.. en als zij niet kan dan neem ik wel een groompje mee..
Verder doe ik gewoon alles zelf

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:42

Toen ik nog wedstrijden reed,gingen mijn ouders en vriend altijd mee...Mijn vader om te rijden,mijn moeder hadden we leren voorlezen..In het begin was ze nog zenuwachtiger als ik,met als gevolg dat soms iets een beetje mis ging..Maar naarmate ze het vaker deed,ging het gelukkig ook steeds beter...En een stem dat dat mens heeft!! Met harde wind was ze 5 ringen verder nog te horen Haha!
Mijn vriend was er meer voor de euh..Ja...nouja,hij had niet echt een 'taak' ofzo,maar hielp wel even met vasthouden of peesbeschermers eraf halen...
Was super gezellig altijd!

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 16:14

Mijn vader gaat eingelijk altijd mee en leest voor. We maken er altijd een uitje van Beetje in het zonnetje op anderen kritiek leveren, heerlijk! Haha!
Hij kan er niet zo veel van, maar voorlezen gaat nu al heel wat beter, hij is nu in ieder geval in staat om alle punten in de goede volgeorde op te lezen, erg prettig kan ik je vertellen Haha!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 16:23

Wie gaan er mee:
Ik heb altijd 2 mensjes mee: andy als chauffeur en groom en denise als voorlezer.
Mocht denise eens ziek zijn of op vakantie dan leest andy ook nog voor, multipurposevriendje, hihihii

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:10

De eigenaar van het paard (en tevens mijn vriendje Lovers ) gaat met me mee en anders is er altijd wel een stalgenoot te charteren, alleen gaan is nog nooit nodig geweest. Trailerrijden kan, mag en doe ik zelf. Al ben ik op dit moment weer afhankelijk voor de trekauto Boos!
Mijn moeder komt wel vaak kijken. Met vorige paard hielp ze ook wel, even vasthouden enzo, maar deze vindt ze een beetje eng. Voorlezen zou ze in geval van nood ook wel kunnen en willen denk ik, ze heeft vroeger zelf ook een paard gehad en wedstrijden gereden.

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:06

Ik neem altijd vriendlief mee. En als die niet kan iemand die iig niet bang is en een paard kan vast houden. En ook meteen kan voorlezen, is wel zo handig.

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 14:19

Jippie schreef:
Mijn man gaat altijd mee. Hij rijdt de trailer, helpt met opzadelen, doet de kalkoenen, regelt de aanmelding op het secretariaat, geeft tips tijdens het losrijden, houdt de tijd in de gaten en leest voor.
Mijn mannetje is er dus altijd bij. Zonder hem geen wedstrijden Lachen

Bij mij ook!! Lovers Lovers

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:19

Ik ga altijd met mijn moeder (ben nog nooit zonder haar geweest Haha! ). Mijn vader heeft er totaal geen verstand van, en die hoeft van mij ook niet mee Tong uitsteken . Ben wel helemaal gewend aan het voorlezen van mijn moeder, want dat doet ze namelijk ook altijd Haha! .

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:06

Ik ga altijd met mijn groom en soms gaat zijn verzorgster ook mee. Mijn man komt ook soms kijken, maar die houd het bij kijken Tong uitsteken
Verder ben ik ook weleens alleen op wedstrijd geweest... ik rij nog maar L1 dus dan is er altijd wel iemand te vinden die kan voorlezen.

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:09

als ik op wedstrijd ga gaat altijd de eigenaar van het paard mee. en in de meeste gevallen een vriendin om te lezen (als het dressuur is dan), want de eigenaar van de paarden kan echt niet lezen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:37

Vroeger bracht mijn vader mijn zus en mij naar de wedstrijd, en hij hielp ook door vast te houden of stiften te draaien. We lazen elkaar voor, of een clubgenoot of een vreemde vragen.

Sinds ik zelf mijn E-rijbewijs heb ga ik samen met mijn vriend. Die houdt mijn paard vast terwijl ik de meeste dingen doe, en hij draait de stiften Lovers

Verder gaat mijn zus wel eens mee, of een vriendin die onze oude pony verzorgt.

Ik doe voornamelijk crosswedstrijden, mijn moeder durft niet te kijken!!
Dus die zie ik tegenwoordig niet zo vaak meer langs de lijn. En mijn vader is volgens mij zo blij dat hij niet meer naar al die wedstrijden hoeft, dat hij ook niet zo vaak meer komt kijken Tong uitsteken Tong uitsteken

Mijn vriend heeft en hekel aan voorlezen, maar kan het wel. Dus als er verder niemand mee is doet hij het wel (ik kan goed zeuren Bloos ), maar dat kost me wel af en toe een etentje Haha!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:39

met een dressuurwedstrijd blijf ik altijdop de manege..zo niet dan gaan me vader en moeder mee...

met een springwedstrijd gaan me vader, moeder en me hele fanclub mee! ook gaat altijd me beste vriend mee omdat hij ook moet springen op een ander paardje..dat is altijd heel gezellig

over dat voorlezen..me moeder leest altijd voor en meestal moet ze ook nog heel veel andere mensen voorlezen die geen lezer hebben

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 09:27

Als mijn vriend thuis is dan gaat hij mee. Ook als Dynamiek moet rijden. Maar Dynamiek en ik helpen elkaar Knipoog

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 10:05

Mijn oom brengt me altijd naar de wedstrijden, aangezien in geen E-rijbewijs heb. OK dan! Ik doe alles zelf, eerst m'n paard klaar maken, waarna m'n oom met hem gaat lopen, en dan mezelf omkleden. We rijden vaak op dezelfde locaties, en vraag daar naar een voorlezer, wat altijd lukt. *LOL* Wij redden ons prima met z'n tweetjes, lekker rustig en geen stress. Bloos Bloos!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 10:43

Ik ben tot nu toe nog maar 2x op wedstrijd geweest. Ik had alleen maar iemand om te rijden(de ene heeft m'n vader me enkel gedropt en is weer naar huis gegaan), de rest deed ik zelf.

Als ik nu op wedstrijd zou willen(moet ik wel eerst een geschikt paardje vinden Tong uitsteken) zou ik alleen of met m'n zusje gaan. M'n zusje heb ik dan niet echt nodig, die is dan alleen mee voor het gezellig en wat spulletjes aangeven.

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:16

Mijn moeder is vaste 'groom' mn vader werkte me vroeger altijd op mn zenuwen dus dat was nooit zo'n goeie combi met opzadelen e.d.
Helaas is ze nu heel druk met de verbouwing van ons nieuwe huis dat ik t al een paar wedstrijden met anderen heb moeten zien regelen. Gaat goed, tegenwoordig ook met mn pa! Toch is t t fijnst als zij er bij is, zij kent mn vaste patroon voor de wedstrijd. Dan kun je fijn op elkaar inspelen.

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 20:40

Mijn man gaat altijd mee en leest sinds kort ook voor. Toen ik in de B starte vond hij alles geweldig wat ik deed maar als ik nu de ring uitkom dan krijg ik commentaar over het feit dat mijn paard bv. een been liet staan in een keertwending!! Is wel heel leuk, hij rijd zelf niet maar heeft er in de loop van de tijd wel kijk opgekregen.Verder gaat Tiffy altijd mee en verder nogal wat mensen van de manege waar ik lesgeef en dan ook nog mijn schoonouders! Dus ik ga eigenlijk nooit alleen! Pling

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 00:19

Ik ga met kennissen samen. Mijn ouders hebben nl. beide geen zin hele dagen met mij op wedstrijdterreinen door te brengen. En die kennissen lenen onze trailer en rijden mij dus naar wedstrijden toe als ik de enige ben die start maar zij nemen ook wel eens hun paard of pony mee op concours.
Ik vind dit wel een leuke regeling want ik kan het erg goed met ze vinden en zij zijn ook het meest geschikte gezelschap als Pjelk weer eens niet de trailer in wil }> . Ook kunnen ze prima proefjes voorlezen en mn proefje nabespreken. Ideaal dus