Magique schreef:Wacht is f ? Ga je nou zelf een topic openen met deze mededeling ? Heb je aandacht tekort ofzo
Inderdaad, maar bedankt voor de info, weten we dat ook weer..
Waarom ben je eigenlijk geswitcht van trainer?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendela"]
Zijn baasje wendy van der helmheeft hem mee genomen naar zijn nieuwe stal
[/quote]
[quote="wendela schreef:( ik ben namelijk wendy van der helm en eigenaar van Spekkie )Profesioneel zijn hoort ook bij topsporters !!!!!!!!
essie79"]
[quote="Billy schreef:Ben nou ook erg benieuwd of Hoho met Wendela onder een hoedje speelt en ook een A-kader typje is.
Zou mij niet meer verbazen.....
Billy schreef:Ik heb geen idee wie er verder in het A-kader zitten.
Billy schreef:Neuh, en leestekens hebben ze daar ook nog niet uitgevonden.
Ik heb geen idee wie er verder in het A-kader zitten, maar als dit het sfeertje is ben ik blij dat ik recreatieruiter ben.
Lydiia schreef:Dan deed danielle van aalderen het nog beter
MikeMartens"]
[quote="Lydiia schreef:Dan deed danielle van aalderen het nog beter
wendela schreef:Inspekteur is weg bij coby van baalen . Zijn baasje wendy van der helm heeft hem mee genomen naar zijn nieuwe stal . Zij trainen nu bij Arjen Teeuwissen en Edward Gal.
wendela schreef:Ik zal zelf als de beste weten wat er gebeurd is . ( Er is niks gebeurd ) . Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat Nistria deze verhalen rondstrooit over mij ( ik ben namelijk wendy van der helm en eigenaar van Spekkie ).Ik ben erg blij dat hoho dit gelul tegen probeerde te gaan.
Ook is het een regel in het grote boek van de knhs dat je je moet gedragen tegen over andere kader leden. Dus erg verstandig vind ik het niet van nistria.Profesioneel zijn hoort ook bij topsporters !!!!!!!!!