Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kimmie25501 schreef:Misschien als ik een knopje om kan zetten in mijn hoofd lukt het om te ontspannen bij de wei. Ik vind het vaak lastig om van mijn vooraf bedachte plan af te stappen, maar als ik dat van te voren plan moet het wel lukken denk ik
Kimmie25501 schreef:Dat kan ik niet, reden mag via pb, maar ik weet dat ik zo werk en dat is oké
en ga je dus oefenen met netjes rechtdoor op de binnen hoefslag. Gini schreef:Kimmie25501 schreef:Misschien als ik een knopje om kan zetten in mijn hoofd lukt het om te ontspannen bij de wei. Ik vind het vaak lastig om van mijn vooraf bedachte plan af te stappen, maar als ik dat van te voren plan moet het wel lukken denk ik
Eerder een kwestie van jezelf trainen dan je paard dus.
Zo kan ik mezelf hopelijk weer leuker maken zodat ze het straks ook weer gezelliger vindt Gini schreef:MondyJoker schreef:Zo makkelijk werkt dat niet voor sommige mensen. Dat is soms gewoon simpelweg niet uit te zetten.
Trainen dus!
ikke schreef:l_bs schreef:Precies dit, ik zou toch vooral proberen te gaan als ze binnenstaat. Laat ze zich wel aaien als je geen halster bij hebt? Anders zou je op de dagen dat je er ‘s ochtends bent haar ook lekker in de wei kunnen borstelen/knuffelen. Als je per se wil rijden kun je altijd proberen met een emmer snoep te rammelen, werkt bijna altijd. Ook als ze in het begin niet komt, zal ze op een gegeven moment wel jaloes worden.
Maar het kàn ook averechts uitpakken.
Ik weet van paarden die je dan helemaal niet meer aankijken. Het is wel een merrie, hè.....

zal vervelender zijn voor jezelf maar denk dat je die optie niet te hard moet afzetten. Je geeft aan dat in de wei zitten zelfs stress geeft, ben je zelf wel oke?
Daarnaast momenteel ook nog stress omdat ik moet solliciteren omdat ik nog niet weet of er op m’n huidige werk plek is komend jaar, dus allemaal nogal buh.MondyJoker schreef:Gini schreef:
Trainen dus!
Je zegt ook niet tegen iemand in een rolstoel dat ie maar moet trainen zodat ie kan lopen toch.
Kimmie25501 schreef:Nee totaal niet. Ik ben echt aan het overleven momenteel. Ik heb geen seconde rust omdat ik continu aan het werk ben (of voor m’n baan of voor m’n studie). Ik dwing mezelf nu wel echt om wat meer ontspanning te plannen en hou de optie open om volgend jaar af te studeren, hoewel ik er wel voor ga strijden. Ik wilde eigenlijk meteen gaan promoveren, maar ik denk dat ik minimaal een jaar pauze neem en alleen ga werkenDaarnaast momenteel ook nog stress omdat ik moet solliciteren omdat ik nog niet weet of er op m’n huidige werk plek is komend jaar, dus allemaal nogal buh.
Buiten dat had ik vandaag best een lekkere dag op stal, genoten van het weer, dus hopelijk hou ik dat vast