Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
meggiemeg schreef:Snap je twijfel, je gaat veel geld uitgeven wat je maar 1x kunt doen. Is het uiterlijk nu echt zo zwaar wegend om een paard daar voor te laten staan als de rest wel klopt? Een fijn braaf dier is voor mij belangrijker dan een mooi dier. Denk dat veel mensen kunnen beamen dat ze thuis zijn gekomen met een paard wat totaal anders was dan dat wat ze in gedachten hadden. Ik tenminste wel. Een fijn en braaf dier is dun gezaaid.
F_T schreef:meggiemeg schreef:Snap je twijfel, je gaat veel geld uitgeven wat je maar 1x kunt doen. Is het uiterlijk nu echt zo zwaar wegend om een paard daar voor te laten staan als de rest wel klopt? Een fijn braaf dier is voor mij belangrijker dan een mooi dier. Denk dat veel mensen kunnen beamen dat ze thuis zijn gekomen met een paard wat totaal anders was dan dat wat ze in gedachten hadden. Ik tenminste wel. Een fijn en braaf dier is dun gezaaid.
Fijn, braaf, gezond en binnen budget is echt redelijk zeldzaam.
(heb haar sinds deze zomer, maar de krimp gaat langzamer dan verwacht
)

Toen ik haar nat naast mama zag staan zei ik nog hardop ‘hoop dat je een merrie bent’
Maar dit paard kan bewegen als een kanon. Nog nooit zo’n goed paard gehad. En zoals ik zei, karakter is een 10

. Ik heb altijd dravers, maar naast afstamming en een correcte bouw, kijk ik ook naar een uiterlijk en een uitstraling die me bevallen (zoals het veulen van mijn avatar die nu een 20-jarige hengst is
). F_T schreef:meggiemeg schreef:Snap je twijfel, je gaat veel geld uitgeven wat je maar 1x kunt doen. Is het uiterlijk nu echt zo zwaar wegend om een paard daar voor te laten staan als de rest wel klopt? Een fijn braaf dier is voor mij belangrijker dan een mooi dier. Denk dat veel mensen kunnen beamen dat ze thuis zijn gekomen met een paard wat totaal anders was dan dat wat ze in gedachten hadden. Ik tenminste wel. Een fijn en braaf dier is dun gezaaid.
Fijn, braaf, gezond en binnen budget is echt redelijk zeldzaam.
senna21 schreef:Aanvullend op andere reacties: bespiering en lekker in z'n vel doet ook veel voor de uitstraling en looks.
Nog een keertje kijken, zou ik zeker doen, zoals Ranjarietje zegt.