Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
germie schreef:Ik heb dus al besloten om dan maar niet voor muckboot te gaan. Ik verwacht voor de prijzen wat ze kosten dat ze 10 jaar meegaan, want je draagt ze heel weinig in verhouding tot andere schoenen. Er zit sowieso 2 jaar garantie op, dus als ze eerder lekken kun je teruggaan en moet het opgelost worden. Maar ja, ik moet ze online bestellen en moet ze dan terugsturen e.d.
Ik hoop dat de laarzen van Lemigo die ik nu heb langer meegaan dan een jaar. Maar ze zijn ook de helft goedkoper.
Ik neem dat dus maar voor lief. Had eerst goedkopere rubber laarzen voor dat klusje, maar ik mankeer van alles dus hecht toch ook wel veel waarde aan een goed voetbed. ierr schreef:Matheno schreef:Ik vind muck boots heel breed vallen bij de kuit
Dan heb je denk héle smalle kuiten
Jessix schreef:germie schreef:Ik heb dus al besloten om dan maar niet voor muckboot te gaan. Ik verwacht voor de prijzen wat ze kosten dat ze 10 jaar meegaan, want je draagt ze heel weinig in verhouding tot andere schoenen. Er zit sowieso 2 jaar garantie op, dus als ze eerder lekken kun je teruggaan en moet het opgelost worden. Maar ja, ik moet ze online bestellen en moet ze dan terugsturen e.d.
Ik hoop dat de laarzen van Lemigo die ik nu heb langer meegaan dan een jaar. Maar ze zijn ook de helft goedkoper.
Ja terugsturen doe ik dus ook niet meer als ik er een jaar stallen mee uit heb gemest.Ik neem dat dus maar voor lief. Had eerst goedkopere rubber laarzen voor dat klusje, maar ik mankeer van alles dus hecht toch ook wel veel waarde aan een goed voetbed.
Jonnekee schreef:Geen idee of ik een lage wreef heb eigenlijk denk het dan wel, ik heb wel hele smalle voeten dat wel
Zapje schreef:Ik was dol op mijn muckboots.. Maar de voering is na 4 weken stuk! Dat is toch veel te snel. Nog nooit eerder gehad. Zo jammer, want ze lopen fantastisch.