Misschien dat er nog winst te halen is bij dekens waarvan de voorsluiting lager zit ipv dat hij perse breder is? Ik zie dat je van Premier Equine de Buster hebt geprobeerd, het Titan model valt lager wbt voorsluiting. (Ik weet niet hoe je foto's moet plaatsen).
Voor mijn smalle arabier waren beide modellen overigens veel te wijd maar het verschil in de hoogte van de voorsluiting was opvallend. Vario van Drunens Ruiterhuis heeft ook een zéér lage voorsluiting, met nog een soort systeem dat als ze bukken het een beetje opent en als ze hun hals weer omhoog doen het weer sluit.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik heb hier thuis nog al die dekens liggen (merrie is inmiddels ingeslapen en de dekens liggen klaar voor de wasserette maar daar ben ik pas over een tijdje aan de beurt). Als je wil kun je ze ophalen om ze allemaal rustig uit te proberen, ik weet wat voor ellende het kan zijn om iets goed passends te vinden en dat eindeloze bestellen en retourneren naar winkels.
Ik woon in Noordwijkerhout maar ik heb zelf alleen een brommer rijbewijs dus ik kan niet even naar je toe komen met alles

.
Ze zijn allemaal 5'9 of 6'0 of 135.
Ik heb dus de PE Titan, Vario met lage sluiting in 5'9 en 6'0, nog een Fedimax in 135, nog een nieuwe Equitheme met echt extreem lage slauiting en al een soort borstverbreder die eraan vastzit, nog een Rambo Supreme. Nou ja, genoeg.
De dekens die al vies zijn kun je eventueel ook dan nog een dag of 2 uitproberen, ik heb (helaas) de ervaring dat ze soms op het oog goed lijken, totdat ze gedragen zijn en je de volgende dag op stal komt en het toch net niks is.