Hoeveel betalen voor deze pony?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 09:47

Quir schreef:
StalNollie schreef:
Ben benieuwd naar de adv die jullie hebben gevonden met deze prijsklasse vergelijkbare ponys. Stuur ze maar door.

Klanten bestand is diverse

Ik zit zelf in de pony's en mijn veulens gaan nog niet eens voor 4500 eruit hoor. :=

2,5/3 jarige groen ook echt niet voor minder dan 10k excl btw.

Maar je bent toch ook wel realistisch genoeg om te beseffen dat niet iedere 2,5 jarige C-pony voor 10.000 euro verkocht kan worden?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 10:08

Gini schreef:
Quir schreef:
Ik zit zelf in de pony's en mijn veulens gaan nog niet eens voor 4500 eruit hoor. :=

2,5/3 jarige groen ook echt niet voor minder dan 10k excl btw.

Maar je bent toch ook wel realistisch genoeg om te beseffen dat niet iedere 2,5 jarige C-pony voor 10.000 euro verkocht kan worden?

Tuurlijk niet maar een aantal doen hier bijna alsof ie alleen voor slachtprijs verkocht kan worden. Dat is evenmin realistisch.

Kreeg vorig jaar al een hoger bod dan dat voor een ‘wellus-nietus’ hengst zoals hier zo respectvol aangeduid wordt. :+
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 19-09-25 10:10, in het totaal 1 keer bewerkt

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 10:10

Maar niemand weet toch nog hoe deze pony beweegt?
Behalve TS (voor wie het niet perse relevant is) en de eigenaar?

Dat maakt toch nogal aardig uit voor de prijs.......

Áls het daadwerkelijk een pony met potentie is, snap ik de prijs wel. Zeker icm dat uiterlijk.
Ik zie al een hoop ruiteroogjes zo gaan: <3

Vooralsnog hebben we echt geen idee.

Overigens +:)+ van de TS dat ze gewoon met respect omgaat met de prijs die de eigenaar genoemd heeft. Hoef je niet eens te roepen dat het onrealistisch is. Je kunt het ook gewoon accepteren zonder oordeel.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-25 10:45

Ayasha schreef:
Gini schreef:

Tuurlijk niet maar een aantal doen hier bijna alsof ie alleen voor slachtprijs verkocht kan worden. Dat is evenmin realistisch.

Kreeg vorig jaar al een hoger bod dan dat voor een ‘wellus-nietus’ hengst zoals hier zo respectvol aangeduid wordt. :+

Voor iedere pony een passende klant dus. StalNollie heeft haar klanten en Quir andere. Dat wilt niet zeggen dat de ene een minder goed klantenbestand heeft. Als er iets is wat puur emotie en hoop is, dan is het wel de prijs van paarden. :D