Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LiannePuthzy schreef:ellepel schreef:Ik vind de prijs van de foto’s ( 140 voor 1 foto) wel wat aan de hoge kant.
Maar verder lijkt het me wel vrij normale prijzen
140 is foto's van het gehele been, per been zijn er iets van 4 fotos gemaakt
zorro schreef:Het irritante is dat je er niet zoveel mee kunt.. je kunt het duur vinden, je kunt vinden dat het mee valt, maar dit zijn blijkbaar de tarieven. Ik ben zelf ook net naar de kliniek geweest, een factuur gekregen die nog even wat hoger is als die van jou. Daar hebben ze echt wel wat voor gedaan hoor, maar het blijft gewoon heel veel geld.. ik ben blij dat ik naar de kliniek ben gegaan en ik kan er nu ook mee verder, maar de helft van het bedrag was ook reeel geweest vind ik.
) meebetalen, we hebben haar met z'n 3en. Dus als er iets is kunnen we de kosten door 3en delen.
Eerste 2 jaar ook geen omkijken naar die van mij gehad, dus in dat geval zouden we nu (met de kosten van vorig jaar erbij) wrs nog niet quitte gespeeld hebben (als in, meer betaald hebben voor de verzekering dan uitgekeerd gekregen).