21 jarige pony verzekeren?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-25 13:47

tengeltje11 schreef:
Geen idee waar je zoekt, maar ik zie echt wel voldoende leuke 10+ kinderpony’s langskomen voor 2500-3500 euro?

ook echt betrouwbaar; leerpony voor kleine kids ? als je me een paar links kan pb en zou ik echt dankbaar zijn. We zoeken een C of D pony. En leeftijd maakt niet zoveel uit dus; maar wel echt braaf; mijn kids rijden nog niet zo goed en ze denken van wel dus zoek wel een pony die heel braaf is; niet te snel is en geen rare streken heeft. Verder maakt niet uit ruin of merrie, maar zou fijn zijn dat ik haar/hem in toekomst voor karretje kan beleren voor wanneer de kinderen verder gaan met de grotere paardjes over een paar jaar dat we haar/hem kunnen houden en toch bezig kunnen blijven :)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 14:48

Sassy4barrel schreef:
Hoe gaat dat dan bij zo een onderlinge verzekering; stel je moet je 22 jarige pony in laten slapen wegens heftige koliek; dan kunnen zij hem toch niet terug nemen? Ik zou denk ik sowieso mn pony niet af willen staan aan een verzekering.

Als hij echt al overleden is dan heb je wel wat aan zo'n verzekering omdat je dan een bedrag uitgekeerd krijgt. Dat bedrag krijg je ook bij blijvende ongeschiktheid voor werk maar dan nemen zij wel je levende pony mee om die nog ergens door te verkopen voor wat dan ook. Bijv. voor de slacht als dat nog het meeste zou opbrengen. In elk geval verkoop je dan je pony aan de verzekering.