Art_Ificious schreef:[
Ik voel me vaak al onzeker in rijbroeken omdat ik een steekkont heb, ik merk dat mannen kijken naar me en dat maakt me onzeker.
(
Ok ik heb nu 'steekkont' gegoogled en dat leverde een plaatje op van een contrastekker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Polarize schreef:Dit lijkt mij trouwens ook vreselijk zitten tenzij je precies de juiste verhoudingen hebtte kort en het wordt zakkerig, te lang en het trekt op plekken waarvan je het niet wil hebben
![]()
Ik ben 1,80 met een redelijk lang torso dus je kan al raden in welke categorie ik val
Polarize schreef:Dit lijkt mij trouwens ook vreselijk zitten tenzij je precies de juiste verhoudingen hebtte kort en het wordt zakkerig, te lang en het trekt op plekken waarvan je het niet wil hebben
![]()
Ik ben 1,80 met een redelijk lang torso dus je kan al raden in welke categorie ik val
Femke_Tweety schreef:Polarize schreef:Dit lijkt mij trouwens ook vreselijk zitten tenzij je precies de juiste verhoudingen hebtte kort en het wordt zakkerig, te lang en het trekt op plekken waarvan je het niet wil hebben
![]()
Ik gok categorie camel-toe te paard, als dat pakkie een beetje ongunstig strak trekt...
Berdien schreef:Met zo’n figuur trok ik direct zo’n pakje aanMaar qua praktisch en inderdaad, hoe snel heb je het uit als je moet plassen en is het niet taffes heet? Wel een geniale reclame, het gaat wel rond
denisesilver schreef:Lijkt me een typisch influencer pakje. Knappe meid erin met neptieten en een bbl, wat natuurlijk helemaaaaal niet waar is, is allemaal au naturel, koop hier mijn workout fitness pakket en mijn duizend-en-een sportdrankjes om er ook zo uit te komen zien!![]()
Waar is de tijd van de felgekleurde rijbroeken met jodphurs en chaps en een vijf maten te grote trui gebleven?
Knuffeldier schreef:denisesilver schreef:Waar is de tijd van de felgekleurde rijbroeken met jodphurs en chaps en een vijf maten te grote trui gebleven?
Bij de koordsingel, fluwelen caps en de gekleurde frontriemen.
(Stiekem mis ik die tijd soms!)
Femke_Tweety schreef:Ik heb tot Tweets laatste rit altijd met koordsingels gereden.
Ik had ze in verschillende maten ook.
Altijd even goed opletten dat de haren netjes plat lagen onder de singel (benen naar voren optillen) en verder vond ik ze voor hem écht heel goed.
Tweet is nu ongeveer 2 jaar dood, laatste keer er (kort) op zal ongeveer 4 jaar terug zijn.
Maar ik reed ook nog altijd met een simpel veelzijdigheidszadel
Knuffeldier schreef:denisesilver schreef:Waar is de tijd van de felgekleurde rijbroeken met jodphurs en chaps en een vijf maten te grote trui gebleven?
Bij de koordsingel, fluwelen caps en de gekleurde frontriemen.
(Stiekem mis ik die tijd soms!)
troi schreef:Wat een lollig topic dit!Art_Ificious schreef:[
Ik voel me vaak al onzeker in rijbroeken omdat ik een steekkont heb, ik merk dat mannen kijken naar me en dat maakt me onzeker.
(
Ok ik heb nu 'steekkont' gegoogled en dat leverde een plaatje op van een contrastekkerBen errug benieuwd nu
Zonnehoed schreef:Ik vind het ontzettend Totaly Spies.
belle_boef schreef:Mondy schreef:Ik heb er het lijf totaal niet voor en niet de juiste discipline überhaupt. Maar lijkt me in de winter juist heerlijk. Dit ding met een trui erover.
En dan moet je plassen.
Mondy schreef:Moet iedereen echt zo vaak plassen dan![]()
Zo ja dan is t idd vervelend. Maar gewone jumpsuits worden ook nog vaak zat gedragen.
Maar he, niks zo fijn als een spijkerbroek met shirt
denisesilver schreef:Lijkt me een typisch influencer pakje. Knappe meid erin met neptieten en een bbl, wat natuurlijk helemaaaaal niet waar is, is allemaal au naturel, koop hier mijn workout fitness pakket en mijn duizend-en-een sportdrankjes om er ook zo uit te komen zien!
Natascha schreef:WTF. Je hele lijf in zo'n strak elastisch zweetstofje gelezen. Dan klotst het toch gewoon van je lijf af?
Voordeel is dan wel dat er geheid wat kilo's af vliegen waardoor hij de volgende keer beter past![]()
En dan kan hij na het rijden gelijk als duikpak dienen voor een verfrissende duik.
Vast verzonnen door iemand op een zolderkamertje die niet beseft dat mensen die paardrijden:
- gaan zweten
- naar de wc moeten
- soms iets te curvy zijn voor dit soort outfits
- niet direct na het paardrijden gaan duiken
En waar laat je je telefoon?