Een wat? Een bodysuit als paardrij-ouffit?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 20:12

Wat een lollig topic dit!

Art_Ificious schreef:
[
Ik voel me vaak al onzeker in rijbroeken omdat ik een steekkont heb, ik merk dat mannen kijken naar me en dat maakt me onzeker.
(

Ok ik heb nu 'steekkont' gegoogled en dat leverde een plaatje op van een contrastekker :') Ben errug benieuwd nu

Polarize

Re: Een wat? Een bodysuit als paardrij-ouffit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 20:19

Dit lijkt mij trouwens ook vreselijk zitten tenzij je precies de juiste verhoudingen hebt :') te kort en het wordt zakkerig, te lang en het trekt op plekken waarvan je het niet wil hebben :+
Ik ben 1,80 met een redelijk lang torso dus je kan al raden in welke categorie ik val _O-

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 20:22

Polarize schreef:
Dit lijkt mij trouwens ook vreselijk zitten tenzij je precies de juiste verhoudingen hebt :') te kort en het wordt zakkerig, te lang en het trekt op plekken waarvan je het niet wil hebben :+
Ik ben 1,80 met een redelijk lang torso dus je kan al raden in welke categorie ik val _O-

Ja ik zie ook niet zo snel hoe dit bij veel mensen past. Dan moet je de perfecte verhoudingen hebben eigenlijk.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 20:23

Polarize schreef:

Ik gok categorie camel-toe te paard, als dat pakkie een beetje ongunstig strak trekt... :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 20:24

Femke_Tweety schreef:
Polarize schreef:

Ik gok categorie camel-toe te paard, als dat pakkie een beetje ongunstig strak trekt... :')

En als het naadje dan net verkeerd zit gaat het ook heerlijk snijden :+

CobCowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 20:48

Oh ik vind het supermooi en lekker zitten! Ik wil wel zo’n ding hoor. Het enige nadeel kan idd het plassen zijn, maar ik draag zo vaak een tuinbroek of jumpsuit en dus wel wat gewend. Qua uiting op bepaalde lichaamstypes valt het in de categorie sportcroptop en rijlegging (zoals bij Pommes Equestrian). Sowieso zie ik steeds vaker dat men gewoon in een rijbroek/legging + sportbh/top rijdt.

Vind verder dat iedereen met elk lichaamstype moet dragen wat ie wil, omdat je het zelf mooi vindt of gewoon lekker vindt zitten. Paardrijden lijkt me wel bij uitstek de sport om qua reclame de sportievere lichamen te gebruiken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 21:12

Berdien schreef:
Met zo’n figuur trok ik direct zo’n pakje aan {:} Maar qua praktisch en inderdaad, hoe snel heb je het uit als je moet plassen en is het niet taffes heet? Wel een geniale reclame, het gaat wel rond :D

Jezus nee.... := Zelfs niet met een slank figuur. Heb ooit zo'n BR two tone broek gekregen, zo noemt het denk ik. Rood vanboven en dan grijs zitvlak en een stukje van de elastische pijp ook grijs.. Voelde me daar al net een power ranger in. :+ Hier krijg ik star trek vibes van. _O-

en die verschrikkelijke siliconen. := Ziet op een broek al niet uit maar op dit ding helemaal niet.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 21:16

Femke_Tweety schreef:

Nee daar zijn weer speciale pads voor te krijgen om die look te voorkomen!

Om een blote rug te voorkomen zal het ideaal zijn. Meeste t-shirts zijn zo kort, geen klap aan.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 21:28

Lijkt me een typisch influencer pakje. Knappe meid erin met neptieten en een bbl, wat natuurlijk helemaaaaal niet waar is, is allemaal au naturel, koop hier mijn workout fitness pakket en mijn duizend-en-een sportdrankjes om er ook zo uit te komen zien! :')

Waar is de tijd van de felgekleurde rijbroeken met jodphurs en chaps en een vijf maten te grote trui gebleven?

Knuffeldier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 22:37

denisesilver schreef:
Waar is de tijd van de felgekleurde rijbroeken met jodphurs en chaps en een vijf maten te grote trui gebleven?

Bij de koordsingel, fluwelen caps en de gekleurde frontriemen.

(Stiekem mis ik die tijd soms!)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 22:39

denisesilver schreef:
Lijkt me een typisch influencer pakje. Knappe meid erin met neptieten en een bbl, wat natuurlijk helemaaaaal niet waar is, is allemaal au naturel, koop hier mijn workout fitness pakket en mijn duizend-en-een sportdrankjes om er ook zo uit te komen zien! :')

Die vijf maten te grote trui is aan mij nooit besteed geweest, maar jodphurs, chaps en een simpele rijbroek is al jaaaaren mijn rij-outfit :D
In GB nog gewoon te koop en nog goedkoper ook......

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 22:41

Knuffeldier schreef:
denisesilver schreef:

Oei ik rijd nog steeds met chaps en meestal losse golfjes. :+ alleen op les of als ik echt foto’s wil voor op te hangen doe ik iets strakker aan. :)) geen fel gekleurde broeken maar wel de meest absurde sokken en thema’s ook. :j (Halloween bv :j )

Koortsingels heb ik nog gekend maar heb ze nooit kunnen waarderen. :o fluwelen chaps heb ik wel nog gehad. :j :))

Gedurende de gewone dagen ben ik een halve zwerver op stal. _O- wel altijd jodpuhrs maar ben ook al in losse sportbroek op ‘t paard gestapt als het zo uit kwam. :)) het valt me wel op dat 15 jaar geleden niemand daar van op keek en nu krijg je toch wel even geschokte blikken. :=

Oh boy ik ben echt oud. :=

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 22:51

Ik heb tot Tweets laatste rit altijd met koordsingels gereden.
Ik had ze in verschillende maten ook.

Altijd even goed opletten dat de haren netjes plat lagen onder de singel (benen naar voren optillen) en verder vond ik ze voor hem écht heel goed.

Tweet is nu ongeveer 2 jaar dood, laatste keer er (kort) op zal ongeveer 4 jaar terug zijn.

Maar ik reed ook nog altijd met een simpel veelzijdigheidszadel

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 23:06

Femke_Tweety schreef:
Ik heb tot Tweets laatste rit altijd met koordsingels gereden.
Ik had ze in verschillende maten ook.

Altijd even goed opletten dat de haren netjes plat lagen onder de singel (benen naar voren optillen) en verder vond ik ze voor hem écht heel goed.

Tweet is nu ongeveer 2 jaar dood, laatste keer er (kort) op zal ongeveer 4 jaar terug zijn.

Maar ik reed ook nog altijd met een simpel veelzijdigheidszadel

Heb er nooit problemen mee ondervonden hoor. Maar vond het altijd zo oncomfortabel uit zien. Was puur projectie. :+ en toen kreeg ik een dramabier die wondjes krijgt als je te lang naar ‘m kijkt. :+ maar heb nog altijd een (veel te lange, want het paard waar ie voor was, was veel ronder dan mijn huidige paarden. :)) ) koortsingel liggen ergens… verkopen die dingen nog of wil iemand zo iets nog? Als ik iemand er een plezier mee kan doen wil ik wel kijken of ie nog degelijk is om te gebruiken.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 23:13

Knuffeldier schreef:
denisesilver schreef:

En de rib fluwelen broeken Y;(
Ik mis vooral de tijd dat je nog voor fatsoenlijk geld kleding had. Mijn vorige cap kostte €80. Jaren heel fijn mee gereden en heeft mijn hoofd gered een paar jaar terug. Daarna zelf voor een nieuwe cap gaan kijken, maar allejezus wat duur, en niks past meer fatsoenlijk, want die draaiknop is goedkoper dan verschillende maten fabriceren.

Ik ben wat betreft simpele kleding echt blij met mijn wintec. Kan zonder problemen en glijden gewoon met een joggingbroek rijden. Op een leren zadel wordt dat lastiger. Was ook wel blij dat ik chaps aan had, en dat ze niet dure rijlaarzen van mijn been af moesten knippen, toen ik was gevallen :=

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 00:09

troi schreef:
Wat een lollig topic dit!

Art_Ificious schreef:
[
Ik voel me vaak al onzeker in rijbroeken omdat ik een steekkont heb, ik merk dat mannen kijken naar me en dat maakt me onzeker.
(

Ok ik heb nu 'steekkont' gegoogled en dat leverde een plaatje op van een contrastekker :') Ben errug benieuwd nu

Kan ik eigenlijk alleen uitleggen met een foto.
Ik heb een iets holle onderrug, als ik tegen een muur sta krijg ik mijn rug niet vlak ertegenaan door mijn billen, en plat op de grond liggend kan je je hele arm onder mijn rug door steken.

Hier zie je heel goed mijn bouw.
Afbeelding

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 03:51

Zonnehoed schreef:
Ik vind het ontzettend Totaly Spies. :')

Hahaha dit was precies mijn gedachte toen ik gisteren dit filmpje voor het eerst zag!! Dat 10 jarige ik vast ontzettend graag dit Totaly Spies pakje had willen hebben _O-

Als het in de winkel komt en ik ben mijn zwangerschapskilo's straks weer kwijt dan ben ik wel nieuwsgierig genoeg om het eens aan te trekken. Dan zal ik zeker dit topic weer opzoeken en een review geven :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 04:14

belle_boef schreef:
Mondy schreef:
Ik heb er het lijf totaal niet voor en niet de juiste discipline überhaupt. Maar lijkt me in de winter juist heerlijk. Dit ding met een trui erover.

En dan moet je plassen.

Moet iedereen echt zo vaak plassen dan :=
Zo ja dan is t idd vervelend. Maar gewone jumpsuits worden ook nog vaak zat gedragen.

Maar he, niks zo fijn als een spijkerbroek met shirt :D

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 05:15

Knuffeldier schreef:
denisesilver schreef:

Naast het viltshabrak, achter de club-trui

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 06:48

Mondy schreef:
Moet iedereen echt zo vaak plassen dan :=
Zo ja dan is t idd vervelend. Maar gewone jumpsuits worden ook nog vaak zat gedragen.

Maar he, niks zo fijn als een spijkerbroek met shirt :D

Iedereen, dat weet ik niet. Maar ik wel inderdaad. Helaas. En een jumpsuit zit meestal niet zo strak als die bodysuit. Die moet je echt afstropen. Met je laatste zin ben ik het volmondig eens!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 07:08

denisesilver schreef:

Ja dit!
Bedoeld voor mensen die zichzelf erg sexy/interessant vinden en op stal lopen om te shinen. En dan een stalgenoot strikken om foto’s te maken natuurlijk :j

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 07:37

Mijn interesse heeft het wel gewekt hoor, maar ik zie zoals er eerder gezegd is niet in hoe dit op elk type mens zou passen. Ik heb een korter bovenlichaam, crop topjes zijn voor mij over het algemeen normale shirts. Dus ik vraag me af hoe zulke dingen dan zouden passen

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 07:43

Nooit dat ik daar in loop. Lop ook niet in die strakke rijleggingen.

Maar de wc vreselijk net als een nat badpak weer aantrekken maar dan ook overal weer aantrekken.

Mensen hebben wel wat te zien zo..

Ik heb redelijk normaal figuur zou vast redelijk uit zien maar nee echt niet.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 07:54

Natascha schreef:
WTF. Je hele lijf in zo'n strak elastisch zweetstofje gelezen. Dan klotst het toch gewoon van je lijf af?
Voordeel is dan wel dat er geheid wat kilo's af vliegen waardoor hij de volgende keer beter past ;)
En dan kan hij na het rijden gelijk als duikpak dienen voor een verfrissende duik.

Vast verzonnen door iemand op een zolderkamertje die niet beseft dat mensen die paardrijden:
- gaan zweten
- naar de wc moeten
- soms iets te curvy zijn voor dit soort outfits
- niet direct na het paardrijden gaan duiken

En waar laat je je telefoon?

Nee dit is verzonnen door die ruiter die:
Een schimmel heeft zonder ook maar een klein stront plekje.
Nooit met een hoofd als een boei loopt
Vorig jaar nog mee heeft gedaan met Hollands next Top model
Maar een keer per dag naar het toilet moet

Nb. Er zit overigens wel een zakje voor de telefoon zie ik. :D