Horse Adds Failliet? Update: Niet failliet maar overgenomen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Stelvio

Re: Horse Adds Failliet? Update: Niet failliet maar overgenomen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 20:36

Ik ben ook aan het wachten op de voorraad van de Balance. Wanneer deze volgende week nog niet leverbaar is haal ik een 8kg zak Pavo Vital. Daar doe ik een kleine maand mee, hopelijk is daarna de Balance weer leverbaar.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 23:13

Ik had een mail gestuurd met de vraag wanneer ie weer leverbaar is. Maar die kreeg ik weer retour; kon niet bezorgd worden.

Ik gebruikte hiervoor de Ultimate Balancer van Dodson & Horrel, daar maar weer 1 zak van gehaald. Maar die is toch een stuk duurder in gebruik.

Net toch maar de Stomach relief besteld. Jammer van de verzendkosten. Had het graag samen met de Balancer gedaan.

NikkiB1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 07:05

Ik hoor nu net dat de Balance woensdag of donderdag weer binnenkomt.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 10:12

oh fijn. Jammer dat ik net besteld heb. Maar ja, niks aan te doen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 14:27

Zojuist ook een mailtje gekregen dat ze uiterlijk donderdag weer op voorraad zijn :)

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 05:05

Ik ook maar net wat anders besteld omdat ik zonder zat

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 07:16

Fijn te lezen dat ze wel doorgaan. Ik gebruik de likemmers in vrij grote getale en nu het winterseizoen weer voor de deur staat ben ik er weer een flink aantal nodig.
Helaas nog niet op voorraad dus nog eventjes geduld

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 09:06

Mail heb ik ook gehad. En 10% korting, ook wel prettig. Ik krijg vandaag mijn emmer met Stomach relief binnen. Dan ook maar zsm de Balancer bestellen

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-25 18:43

Balancer is weer te bestellen!

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 21:14

Vandaag een combinatie-pakket van de Balance en de structure besteld, maar ik schrok toch wel ff van de verzendkosten van €21…

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 22:46

Dat viel me laatst ook op en ik kan me niet voorstellen dat dat eerder ook al zo prijzig was. Ik heb het voor nu opgelost door veel te bestellen (3 zakken balancer en een likemmer betekende 28 euro verzendkosten) maar ik weet niet of ik dat nog een keer ga doen (en dus opzoek moet naar een ander merk).
Overigens ik was positief verbaasd door die likemmer. Mega groot en zwaar ding en de paarden zijn er dol op.
Wij vinden het een soort marmite voor paarden.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 23:22

als ik 8 zakken of meer bestel, betaal ik zelfs 72,60 verzendkosten. Bij 7 zakken is het 'slechts' 48,99...

Ik denk dat ik afhaak en wat anders ga zoeken wat ik zelf op kan halen. Het was eerst altijd gratis verzenden. Wil er best wat voor betalen, maar dit is echt te gortig.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 09:37

Ik ben ook geschrokken van de verzendkosten het was boven een bepaald bedrag altijd gratis en ik wil er best voor betalen maar dit wordt wel te gek

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 14:51

Jammer zeg! Ik haalde hier altijd de mineralen emmers weg maar nu kan ik beter naar een ander kijken...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 15:20

En zo gaan ze straks echt failliet.

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 15:25

Top bedrijf, heeft mij nu al meerdere keren van zeer goed en kundig advies voorzien!

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 15:29

Ik hoop dat ze inzien dat de verzendkosten echt killing zijn en uitkijken naar andere oplossingen. En dan bedoel ik bijvoorbeeld een paar plekken in nederland waar je ook je bestelling zou kunnen ophalen bijvoorbeeld.
Misschien denk ik er iets te makkelijk / snel over, maar ophalen in alkmaar is voor mij niet te doen dat is 2,5 uur enkele reis

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 16:23

germie schreef:
En zo gaan ze straks echt failliet.

Maar ws waren ze ook faiiliet gegaan als ze dit zelf elke keer zouden betalen...

Hopelijk komt er een oplossing/ middenweg / meerdere afhaalpunten?

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 19:38

Het moet voor hen natuurlijk ook kostendekkend zijn, maar ik hoop inderdaad ook dat er verdeelpunten in Nederland komen zodat er een alternatief voor de verzendkosten is.

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 21:29

De Structure heb ik gisteren ontvangen, de Balance nog niet, ook is er nog geen verzendbewijs aangemaakt voor de Balance. Ik had verwacht dat ik het combinatie-pakket tegelijk zou ontvangen. Ik heb vandaag een berichtje via de site gestuurd, ben benieuwd wanneer ik iets hoor. Ik heb nog voor een paar dagen balancer op voorraad, ik hoop dat voor die tijd de nieuwe voorraad binnen komt.

BoktVerlaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 09:39

Ik heb gisteren de balancer besteld en is vandaag al onderweg

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-25 10:06

Ook ik ben behoorlijk geschrokken van alle verzendkosten. Verzendkosten betalen snap ik helemaal, ze zijn niet voor niets ergens failliet aan gegaan. Maar deze kosten lopen wel heel hard op bij meerdere zakken. Een aantal verdeelpunten zou voor mij ook heel erg fijn zijn inderdaad :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 10:29

Ik heb vorig jaar 2 mineralen emmers besteld voor 79 euro. Hoefde geen verzendkosten te betalen. Nu kost het 86. Niet zon probleem. Tot ik 14 euro verzendkosten zou moeten betalen. Ipv 79 euro 100 euro voor de 2 emmers. Nou, die mogen ze houden _O-

BoktVerlaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 10:35

Toen de prijzen lager waren en er geen verzendkosten betaald hoefden te worden, redde HorseAdds het financieel niet.
Nu vragen ze meer voor hun producten om financieel gezond te blijven en te kunnen blijven produceren wat wij graag willen kopen.
Je kunt als consument niet verwachten dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten. Voor niets gaat de zon op……..

De balancer is trouwens heel betaalbaar ten opzichte van andere merken. Helemaal als je kijkt hoe compleet hij is incl aminozuren en voldoende vit E voor sportpaarden. Je hoeft niets meer bij te geven.

De enige balancer die in de buurt komt is de Este Balancer maar die kost 83 euro per 20 kilo en je moet er meer van voeren dus je doet minder land met de zak. Verder zijn er voor zover ik heb kunnen vinden geen hoog gedosseerde balancers op de markt waar je 100-200 gram per dag van hoeft te voeren en dan ook nog aminozuren bevatten en geschikt zijn voor warmbloed/sportpaard in het werk.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-25 10:56

BoktVerlaten schreef:
Toen de prijzen lager waren en er geen verzendkosten betaald hoefden te worden, redde HorseAdds het financieel niet.
Nu vragen ze meer voor hun producten om financieel gezond te blijven en te kunnen blijven produceren wat wij graag willen kopen.
Je kunt als consument niet verwachten dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten. Voor niets gaat de zon op……..

De balancer is trouwens heel betaalbaar ten opzichte van andere merken. Helemaal als je kijkt hoe compleet hij is incl aminozuren en voldoende vit E voor sportpaarden. Je hoeft niets meer bij te geven.

De enige balancer die in de buurt komt is de Este Balancer maar die kost 83 euro per 20 kilo en je moet er meer van voeren dus je doet minder land met de zak. Verder zijn er voor zover ik heb kunnen vinden geen hoog gedosseerde balancers op de markt waar je 100-200 gram per dag van hoeft te voeren en dan ook nog aminozuren bevatten en geschikt zijn voor warmbloed/sportpaard in het werk.

Oh maar ik snap helemaal dat er iets bij moet qua prijs hoor, en ook verzendkosten betalen vind ik niet gek. Maar los van de prijsverhoging betaal ik nu bijna 30 euro verzendkosten bij mijn bestelling. Dat vind ik toch wel vrij fors. Voor mij zou zeker een oplossing zijn als er verdeelpunten zouden komen op een aantal plekken. Sterker nog, de oude locatie zou bijvoorbeeld prima zijn, alleen is Alkmaar voor mij echt te ver weg helaas.