Laarzen schuren nog steeds mijn knieën open

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Waidida

Re: Laarzen schuren nog steeds mijn knieën open

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-25 22:12

Wauw, ja oke, maar dat kan ik dus wel bevestigen dat dat niet het geval was hier

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 22:35

Maar staan er ook verkeerde maten in de laars?

Daar staat de maat in. Overigens kun je de rits er breder in laten zetten die scheelt ongeveer een centimeter

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 22:52

Ik ben wel 15 kilo wezen schommelen in gewicht maar noooit een cm eraf of erbij op mijn kuit. Dus dat hoeft niet zo te zijn. Ik zou wel gewoon contact met ze opnemen plus die revieuw plaatsen als ze er niks mee doen. Die is dan toch ook gewoon terecht?

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-25 08:17

SansaS schreef:
Maar staan er ook verkeerde maten in de laars?

Daar staat de maat in. Overigens kun je de rits er breder in laten zetten die scheelt ongeveer een centimeter

Nee maar ze adviseerden me deze maat te nemen. En ik wist eerlijk gezegd ook niet beter. Ik ken er niks van.

Breedte is nu niet meer het probleem omdat ik de tong heb laten losmaken. Behalve het feit dat er geen elastiek in zit. Maar het knelpunt is het vervelendste. Na een kwartier doet dat al pijn

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 09:09

Dan passen je voeten niet bij deniro denk ik. Want een drukpunt bij je enkel.. elke hoogte en breedtemaat heeft dezelfde voet en enkel

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-25 09:13

SansaS schreef:
Dan passen je voeten niet bij deniro denk ik. Want een drukpunt bij je enkel.. elke hoogte en breedtemaat heeft dezelfde voet en enkel

Dan wel gek dat mijn oude deniro´s dit nooit gedaan hebben :+

Het drukpunt lijkt bij het oog van een van de veters te zitten

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-25 11:06

Kleine update, ik heb de winkel nogmaals gemaild.
Ze zeiden dat ze het jammer vonden dat ik nooit meer iets liet weten. Ehh excuseer, ik heb jullie tig mails gestuurd en twee keer langs geweest om alles te zeggen wat niet goed was en het enige wat jullie zeggen is "ja we kunnen het oprekken" en dan vinden ze het jammer dat ik naar een externe partij ben geweest. Ja dat zijn de enigen die mij iets of wat hebben kunnen verderhelpen met de breedte.

Nu heb ik hun gezegd dat vooral het probleem nog zit in het drukpunt en het openschuren van mijn knieën en dat ze de breedte zo mogen laten want ik heb echt niet meer de energie voor dit welles nietes spelletje. ben benieuwd of ze nog met iets komen.