Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Henrike5 schreef:Wel natuurlijk rekening gehouden met de hitte maar dat spreek voor zich en ik denk dat jullie nou niet heel inspannend te werk gaan. Heel veel plezier alvast op jullie trouwdag!
Mars schreef:Het gaat niet om alleen in de trailer staan maar daarna nog inspannen, voor een koets lopen, foto's maken, weer aftuigen, terug de trailer in etc. Bij 30 graden...
Dit zou geen vraag zijn voor mij.
Kabayo schreef:Zondag is hier in de buurt ook een menwedstrijd met 30+ graden die door gaat. Die hebben hetzelfde te verduren als jou fjord.
xRivaldo schreef:Ik zulke situaties lukt het mij alleen een besluit te nemen door mijzelf af te vragen: wat als ...?
Wat als je pony het veel minder goed trekt dan je dacht en toch oververhit raakt? Zeg je dan tegen jezelf: dit was het niet waard? Dan niet doen..
Nou goed, er zijn al zoveel overwegingen geboden. Ik snap helemaal dat je je maatje bij deze bijzondere dag wil betrekken. In ieder geval een hele mooie trouwdag gewenst!
Foaly schreef:Ik wilde zeggen, leuk die redenering over stedelijk gebied maar trouwen doe je meestal niet op vol beton, maar juist ergens in het groen.
TS, klinkt alsof het prima moet kunnen