Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Als het gaat om het welzijn van je paard niet? Soms zijn maskers noodzakelijk als je paard anders ontstoken ogen krijgt van de vliegen of wanneer er bijvoorbeeld een oogaandoening is en UV zoveel mogelijk vermeden moet worden. Uiteindelijk is het een hulpmiddel die ingezet kan worden voor het welzijn van je paard, net als een deken. Vandaar de vergelijking. Is het niet nodig? Top! Is het wel nodig en helpt het je paard? Ook prima. Zeker als je dan let op draag en kijk comfort.
Popstra schreef:Juist wanneer je paarden thuis hebt staan is het een kleine moeite de kappen savonds af te doen en smorgens rond 8 weer op toch!?
Een kap onder het zand daar ziet een paard ook niks mee hoor! Overdag al slechter. Dat is toch logisch!? Irritant ook voor ze
En ja wij deden dat wisselen van deken etc gewoon voor elkaar toen we op pension stonden. De 1 kwam smorgens, de ander savonds.
En ik snap dat ,mensen met paarden, of ,paarden mensen, niet zo. Wat bedoel je daar mee?
Popstra schreef:Juist wanneer je paarden thuis hebt staan is het een kleine moeite de kappen savonds af te doen en smorgens rond 8 weer op toch!?
Een kap onder het zand daar ziet een paard ook niks mee hoor! Overdag al slechter. Dat is toch logisch!? Irritant ook voor ze
En ja wij deden dat wisselen van deken etc gewoon voor elkaar toen we op pension stonden. De 1 kwam smorgens, de ander savonds.
En ik snap dat ,mensen met paarden, of ,paarden mensen, niet zo. Wat bedoel je daar mee?
Kabayo schreef:Mijn ervaring is dat de vliegen juist bij zonsondergang enorm actief worden. ‘s ochtends zie ik ze weinigMet harde wind en regen zijn ze ook nergens te bekennen. Dit jaar nog heel weinig de kap om moeten hebben
Kabayo schreef:Mijn ervaring is dat de vliegen juist bij zonsondergang enorm actief worden. ‘s ochtends zie ik ze weinigMet harde wind en regen zijn ze ook nergens te bekennen. Dit jaar nog heel weinig de kap om moeten hebben
Kabayo schreef:8nnemiek heeft je paard maanblindheid? Mijn pony kreeg ook dikke ogen van de zon, maar niet zo extreem. Of die allergisch?