Cheytjuh schreef:Ik sluit hier ook aan, parttime zzp naast mijn werk in de zorg in de paarden , ik bied persoonlijke begeleiding middels dagbesteding aan bij de paarden aan mensen met een verstandelijke beperking.
Lijkt me leuk om anderen zijn /haar ervaringen te lezen en van elkaar te kunnen leren. Ik doe eigenlijk vooral social media gebruiken voor onze fokkerij Gelders paard, mijn cliënten mogen wegens privacy niet echt in beeld.
Dus dat is dan wat lastiger. Merk wel dat je echt flink actief moet zijn op de socials als je een beetje wilt promoten, maar ik heb echt niet de tijd om continu daarmee bezig te zijn. Hoe pakken jullie dit aan?
Voor ons pension zijn we ook niet heel actief op Facebook, al proberen we het wel bij te houden voor de mensen die hun paard/paarden bij ons hebben staan omdat ze er toch maar op moeten vertrouwen dat we alles goed doen en überhaupt doen (je hoort soms rare verhalen..)
Alle paarden die we hebben staan komen uit Nederland (wij zitten in midden Frankrijk) dus ze kunnen niet ff snel komen kijken.
We hebben ook nooit echt reclame gemaakt ofzo maar het is ook een ander soort bedrijf dan de meeste van jullie hier dus dat is lastig te vergelijken.
Eenmaal vol zijn we vol, al hebben we die grens ook al een paar keer aangepast.
Instagram etc hebben we niet

En naast het pension hebben we nog een paar schapen lopen, daar is het 5 jaar geleden mee begonnen hier. Deze willen ook nog een beetje aandacht, al gaan ze er waarschijnlijk allemaal uit om plaats te maken voor de paarden

Dus om het kort te houden, denk ik niet dat ik veel kan delen over ons gebruik van alle social media