Western ranch/manege opstarten in Twente

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-25 21:17

Popstra schreef:
Ik denk dat de TS naar Yellow Stone gekeken heeft waar ook alle spectaculaire disciplines voorbij komen en waar ze gezellig met elkaar op de ranch rijden incl koeien cowboy werk.
Dat is ook helemaal te gaaf natuurlijk :D

Haha beetje kort door de bocht maar eerlijk is eerlijk: het is een heerlijke serie voor paardengekken zoals wij.

Ik ga al jaren elk jaar naar een ranch in Tsjechië, eerst voor vakantie en later om te werken in het seizoen.. niet erg vergelijkbaar met het 'echte' ranching maar toen is de liefde voor western wel ontsproten.

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-25 21:19

superpony schreef:
Popstra schreef:
Ik denk dat de TS naar Yellow Stone gekeken heeft waar ook alle spectaculaire disciplines voorbij komen en waar ze gezellig met elkaar op de ranch rijden incl koeien cowboy werk.
Dat is ook helemaal te gaaf natuurlijk :D

Ik kijk niet eens naar Yellow Stone en zeg ook vaak; alle asfalt eruit en alles te paard.......:)

Kon dat maar!

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-25 21:21

ikke schreef:
Zelfs die milojoenairsdochter redt het niet.

Ik weet van een toko die door pa voor dochterlief gekocht is maar als je daar nu langs rijdt, toont het als een armoedig gedoetje. Niet dat de boel op instorten staat, zeker niet, maar wel omdat de omgeving niet echt onkruidvrij gehouden wordt, omheining die er slordig bij hangt; delen die niet gebruikt worden staat het onkruid heuphoog.
Maar dat deel is wel aan de straat en iedereen ziet dat.

Maar dat ligt niet aan het feit of er geld is of niet. Onkruid bijhouden en een omheining fixen kan iedereen. Maar je moet het wel doen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 22:37

Sychess schreef:
ikke schreef:
Zelfs die milojoenairsdochter redt het niet.

Ik weet van een toko die door pa voor dochterlief gekocht is maar als je daar nu langs rijdt, toont het als een armoedig gedoetje. Niet dat de boel op instorten staat, zeker niet, maar wel omdat de omgeving niet echt onkruidvrij gehouden wordt, omheining die er slordig bij hangt; delen die niet gebruikt worden staat het onkruid heuphoog.
Maar dat deel is wel aan de straat en iedereen ziet dat.

Maar dat ligt niet aan het feit of er geld is of niet. Onkruid bijhouden en een omheining fixen kan iedereen. Maar je moet het wel doen.

Nee, dat lukt je niet in je uppie als je ook je paarden goed in training wil houden.

Dan heb je personeel nodig die je helpt en dat is er blijkbaar onvoldoende of legt dan toch op z'n minst andere prioriteiten.