CAP strak maar na voren te duwen tot op neus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leentje84

Re: CAP strak maar na voren te duwen tot op neus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-25 15:58

Update:

Er past uiteindelijk maar 1 cap de samsfield. Deze is volgens de verkoopster namelijk de enige die een ronde schaal aanbied. Heb vanalles weer op mijn hoofd gehad , ook iets met italia (die bijna iedereen past) die paste ook niet ivm dat het niet rond genoeg was. Ze hadden de samsfield alleen met brede klep voor en dat staat mij echt niet dus dan moet hij besteld worden. Ik heb dus niet kunnen zien hoe hij staat. Aangezien hij erg duur is ga ik eerst even kijken of hem ergens kan passen (dat hij wel
Op voorraad is) want ik wil eigenlijk wel graag zien wat ik koop inplaats van alleen van een computer schermpje.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 16:20

Ik heb dit ook met caps.
De enige die mij goed zitten zijn die van casco.
Uvex zit ook te strak de zijkanten, dan heb ik voor en achter ruimte over.

Leentje84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-25 22:42

Update : vandaag naar Drunens ruiterhuis geweest omdat ze daar de samsfield op voorraad hadden maar daar vertelde ze dat hij eigenlijk niet helemaal goed zat dus nu een KASK gekocht. Heel glanzend ding (hou ik totaal niet van) , heeft kwa vorm wat weg van een bouwhelm omdat er een lijn achter overheen loopt ,maar deze zat het beste dus dan heb weinig keuze.
Als hij maar veilig is. Het is schaal s en liner 55 geworden. (Misschien ooit nog handig voor iemand die tegen hetzelfde aanloopt ;) )

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 23:18

Fijn dat je eindelijk een goed passende cap gevonden hebt!

Ik vond mijn Uvex ook vreselijk, ik was mijn ronde suède oude cap gewend en vond zo'n plastic sport modelletje maar raar. Maar eerlijk, het went en kan me nu niks anders meer voorstellen. Het staat eigenlijk meer dan prima!

Ik hoop en denk dat jij dat ook snel gaat ervaren met je nieuwe cap. :j