rien10 schreef:Nou precies! Geniale mannen. Top entertainment er gratis bij.
Mmm.... nou ja, kundig zeker..... de menselijke maat ontbreekt wel eens..... ze worden thuis blijkbaar niet vaak gecorrigeerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ninx schreef:rien10 schreef:Nou precies! Geniale mannen. Top entertainment er gratis bij.
Mmm.... nou ja, kundig zeker..... de menselijke maat ontbreekt wel eens..... ze worden thuis blijkbaar niet vaak gecorrigeerd
rien10 schreef:Nou precies! Geniale mannen. Top entertainment er gratis bij.
Celebi schreef:Hier is voor beslaan ook ongeveer 125 aan huis. Dat een kundige smid op een kliniek nog wat duurder is vind ik niet gek. Is de prijs die daar bovenop hoger uitvalt niet gewoon ook spoed tarief omdat je meteen mocht komen? Die spoed tarieven zijn vaak vrij prijzig.
tirzasarah10 schreef:Ik heb 2 jaar terug voor mijn pony plak beslag laten zetten en moest daar ook geloof ik 250 euro voor betalen. De pony is 1.09 hoog mini voeten, hij moest het ijzer niet aanpassen en paste er zo op. Plak beslag is idd duur maar het uurloon lag extreem hoog en ik stond met 30 min buiten.. voelde mij extreem genaaid. Na deze rekening heb ik mij er zelf in verdiept en kan ik nu dus netjes zelf plakken(complimenten van smid+orthopeed over gehad) en nu red hij het met hoof armor. Door dit soort rekeningen ben je snel door een spaarpot heen. Je kan er denk ik vrij weinig mee.. ontzettend balen!
Little_Gift schreef:Goh dat valt nog mee... Hier in België is er ene die begonnen is in de kliniek en nu voor zichzelf verder gegaan is op zijn eentje en die rekent zo maar 390 euro voor 2 ijzers vooraan waarvan de ijzers samen (dus per set) slechts 72 euro (btw inbegrepen) bedragen van zijn ganse factuur...
De rest is werkuren en consult...
Hij is nog geen uur bezig geweest...
Hij is 2x langs geweest op eigen aandringen in 3 weken tijd... Dus dat was dan 2 x 390 euro nadien...
Absurd gewoon!
DaphneR93 schreef:Little_Gift schreef:Goh dat valt nog mee... Hier in België is er ene die begonnen is in de kliniek en nu voor zichzelf verder gegaan is op zijn eentje en die rekent zo maar 390 euro voor 2 ijzers vooraan waarvan de ijzers samen (dus per set) slechts 72 euro (btw inbegrepen) bedragen van zijn ganse factuur...
De rest is werkuren en consult...
Hij is nog geen uur bezig geweest...
Hij is 2x langs geweest op eigen aandringen in 3 weken tijd... Dus dat was dan 2 x 390 euro nadien...
Absurd gewoon!
OMG ja dat is echt duur betaald mijn dierenarts zelf is goedkoper.
Little_Gift schreef:Vooraf gevraagd naar zijn tarief maar dat kon hij niet meedelen, factuur zou wel volgen, da's makkelijker was zijn uitleg...
Facturen volgden inderdaad... NA zijn 2de bezoek in 3 weken tijd...
Was meteen duidelijk waarom het makkelijker was zijn tarieven niet gelijk te noemen
StalNollie schreef:Dat is wel duur inderdaad. Weet wel dat rondom ijzers tegenwoordig nogal op kunnen lopen richting de 120€. Maar dat is rondom dit is alleen voor. Ben benieuwd naar de rekening