office schreef:Ja maar…als je geen 2500 euro van je spaarrekening kan halen voor iets wat je zo belangrijk vind.Dan kun je haar toch niet onderhouden ook? Als ze nu langdurige zorg nodig heeft ?
of je wilt niet aan je potje komen wat je hebt voor de dierenarts rekening.
Dus dat dit geld van een ander potje moet.
Ik heb hetzelfde eens gehad, ik had het geld staan, maar niet om een paard te kopen.
Dat was voor als de dieren wat kregen, dat geld was er wel...maar niet om uit te geven.
Toen diverse rot dingen achter elkaar gehad, zoals 2 auto's in een week kapot, grote kosten.
De verwarmingsketel die de leeftijd bij lange na niet had om het te begeven deed dat wel enz.
Dus het gewone spaarpotje was bijna leeg... en dan. Heb enorm in dubio gestaan. Het geld was er en ook weer niet....
Ik heb mijn grote vriend niet terug gekocht toen voor een prijs die zowat een GP paard moest zijn. Werd echt geld opgezet door mijn emotie.
En ja tot de dag van vandaag spijt...maar ik weet nu ook dat ik vanaf toen geen dierenarts kosten had, het gewone potje weer werd aangevuld...maar zonder die werkende glazen bol wist ik dat toen niet.
Dus voor toen de juiste keuze