Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monique1963 schreef:Zodra ik genoeg berichten, kom ik graag meepraten als dat mag.Kennen jullie dit topic? Daar komt veel info voorbij: [HK] Emigreren? Natuurlijk!
Benoite schreef:Verliefd geworden op ene Duitser in het zuidelijkste deel van het zwarte Woud. Paard en ik waren al in Duitsland aan het reizen. Ik zit na 2 jaar hier nog steeds met dingen qua emigratie die ik nog moet regelen (ook omdat ik het doodeng vind mijn leven in nl los te laten en ik genoeg relaties stuk heb zien gaan). Ik voel me hier veel fijner en ben gelukkiger. We wonen midden in de bossen en ik kan eindeloos rijden. Paarden houden in de winter kan een beetje een uitdaging zijn als je ze ook nog buiten wilt hebben maar elk jaar verbeteren we iets! [ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Benoite schreef:Verliefd geworden op ene Duitser in het zuidelijkste deel van het zwarte Woud. Paard en ik waren al in Duitsland aan het reizen. Ik zit na 2 jaar hier nog steeds met dingen qua emigratie die ik nog moet regelen (ook omdat ik het doodeng vind mijn leven in nl los te laten en ik genoeg relaties stuk heb zien gaan). Ik voel me hier veel fijner en ben gelukkiger. We wonen midden in de bossen en ik kan eindeloos rijden. Paarden houden in de winter kan een beetje een uitdaging zijn als je ze ook nog buiten wilt hebben maar elk jaar verbeteren we iets! [ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
davinci2412 schreef:Zijn er hier ook ruiters die in geemigreerd zijn en wedstrijden rijden?
Piekosjj schreef:davinci2412 schreef:Zijn er hier ook ruiters die in geemigreerd zijn en wedstrijden rijden?
Ja ik heb wedstrijden gereden, op het moment niet actief omdat helaas mijn paard een pechvogel is. Ik heb daarbij wel nooit in NL wedstrijden gereden, dus ben gewoon vanaf nul hier in Zweden begonnen. Ik zou graag ooit eens FEI willen rijden, hoe dat dan zit weet ik niet, maar met de huidige situatie weet ik ook niet hoe of dat ooit gaat lukken. Ik zou dan zeer waarschijnlijk wel via de knhs onder de NLse vlag rijden.