Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eestheer schreef:Ik zat het filmpje te kijken, maar over wat voor een pad rijd je? Aan het einde lijkt het of je over een halfverhard pad rijd, en niet een normale weg.
Fokker321 schreef:Dat gerammel zijn de zijpaneeltjes op elkaar. De HBX zijn veel aluminium platen op elkaar (je ziet ze ook op het filmpje), en dat geeft dat gerammel. De HB heeft dat niet. Daar zit het verschil ..
Fokker321 schreef:Dat gerammel zijn de zijpaneeltjes op elkaar. De HBX zijn veel aluminium platen op elkaar (je ziet ze ook op het filmpje), en dat geeft dat gerammel. De HB heeft dat niet. Daar zit het verschil ..
Bonny4life schreef:eestheer schreef:Ik zat het filmpje te kijken, maar over wat voor een pad rijd je? Aan het einde lijkt het of je over een halfverhard pad rijd, en niet een normale weg.
Ook een stukje iets hobbeliger weg (dat is onze oprijlaan) maar ook gewoon een 60 weg met weinig hobbeltjes waar je in een andere trailer bijna niets hoort …
Aatrox schreef:Ik heb een HB511 en herken dit totaal niet, trailer is gewoon stil, ook tijdens het rijden.
Fokker321 schreef:cp112 schreef:Ik heb een HBX en die maakt echt niet zo'n herrie.
Op een gewone weg niet. En op een zandpad?
Want het is door de oneffenheden dat het begint herrie te maken
Fokker321 schreef:Aatrox schreef:Ik heb een HB511 en herken dit totaal niet, trailer is gewoon stil, ook tijdens het rijden.
Klopt. Dat is zonder die gestapelde platen. De HBX met de platen (zoals hier het geval is).
Kunnen degenen met een HBX geen testritje op een hobbelig weggetje maken en dat filmen? Dan is er vergelijkingsmateriaal voor TS en kunnen we onderling ook vergelijken