Vroeger op school ook nooit gedaan, had het altijd mee en me op de wc gewoon omgekleed.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ponytante schreef:Jasper_2001 schreef:Heb je het wel eens voor je plezier gedragen naar school?
Ik vraag me wel even af wat de beweegredenen van onze Jasper zijn. Misschien zou hij het fijn vinden als we allemaal nu uitgebreid zouden vertellen over hoe fijn het voelt om de rijbroek aan te trekken. Hij zit immers lekker strak.![]()
Met of zonder cap?Nou, als ik het zou doen, wel met. En zweep niet vergeten!
musiqolog schreef:Maar het heeft toch niks met schamen te maken? Judoka's zitten toch ook niet de hele dag in hun judopak op school/werk als ze daarna training hebben. En je gaat toch ook niet de hele dag in je gymkleren lopen als je die dag gymles hebt?Maar een andere broek aantrekken en me dan op de wc omkleden: niks ervan. Ik krijg echt het idee dat paardrijden iets is om je diep voor te schamen.
musiqolog schreef:Dat aanraden heeft naar mijn weten meer te maken met dat rijschoenen langer goed blijven als je ze echt enkel voor rijden gebruikt. Dus vlak voor het rijden aan en vlak erna uit. En zo min mogelijk op lopen en fietsen. Dus waarom? Zodat je je dure schoenen langer net houd en minder snel hoeft af te schrijven.Ik fiets trouwens ook altijd met laarzen aan en mijn zweep in mijn hand naar mijn rijles. Schijnt heel gek te zijn [...]
waarom zou ik in godsnaam mijn laarzen erin moeten proppen om per se schoenen te dragen.
Lieser schreef:Daarnaast, waarschijnlijk is TS scholier in hoger onderwijs. Zeker gezien hij het over "opleiding" heeft.pillow schreef:Maar TS heeft de 22e toch al gereageerd met wat extra uitleg over zijn vraag? Dat bokt dan nog 3 dagen doorgaat, is niet zijn probleemTS reageerd gewoon nergens op. Het is een man van 22 dus een scholier? Het kan natuurlijk maar ik vindt het alles bij elkaar wel raar.
Cambionn schreef:Zertab schreef:Mee eens, en ook dat valt onder hoger onderwijsAls je op het MBO zit volg je ook gewoon een opleiding..
Ik noemde HBO omdat dat een voorbeeld was van mezelf, en ik heb HBO gedaan. Voor TS noemde ik enkel hoger onderwijs, als in alles na de middelbare.