Trailer wat een kosten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GekOpFjorden

Re: Trailer wat een kosten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-24 19:23

De trailer is verder helemaal droog, ze hebben de laatste keer een strip geplaatst omdat de deur na het ophangen van de zadelkamer niet goed dicht ging van onder

Afbeelding

De problemen zijn er sinds ik een nieuwe deur heb

journee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:40

GekOpFjorden schreef:
De trailer is verder helemaal droog, ze hebben de laatste keer een strip geplaatst omdat de deur na het ophangen van de zadelkamer niet goed dicht ging van onder

[ Afbeelding ]

De problemen zijn er sinds ik een nieuwe deur heb

Waar denk je zelf dat de lekkage vandaan komt? Sluit deze nieuwe deur wel hermetisch af, of zit er toch nog ergens een klein kiertje? Dan zou een tochtstrip misschien alsnog uitkomst bieden?

Misschien de tuinslang op de trailer zetten om te kijken waar het nu echt lekt? Als je weet waar het water vandaan komt sta je wel iets sterker, als het toch iets is wat het bedrijf aan te rekenen valt. In elk geval is het makkelijker zoeken naar een oplossing als je precies weet waar het probleem zit....

GekOpFjorden

Re: Trailer wat een kosten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-24 13:22

Update

Filmpje gemaakt en opgestuurd
Nu mag ik wel komen
Lekt zo via de punt van t deurtje naar binnen

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 13:40

Heel eerlijk, ik zou als ik niet vaak op pad zou gaan met een trailer helemaal niks meer aanschaffen en voor die enkele keer dat ik weg wil een trailer of nog mooier, een kleine 2 paards truckje huren!
Die zijn tegenwoordig overal in NL te huur voor rond de 140€ per dag.
Weet je zeker dat je paardje veilig staat en verder heb je er geen omkijken aan.