Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Hier zit idd ook die voor het zadel bij. Is ook bij een paarden winkel gekocht
Hannanas schreef:Een strak luchtkussen waarvan als je weer wilt kunnen ademen de klipjes snel open wilt doen van je vest! Verbaasde me enorm over de “oké hoort dit zo strak”. Het is echt een stijf geheel als de slangen opgeblazen zijn.
xSCWx schreef:Oh ja dat kale gevoel inderdaadheb ik met cap ook als ik die vergeet. Ik besloot met mijn vorige paard op een gegeven moment voor het eerst ren galop te doen (Engels Volbloed) en ik dacht: als ik eraf ga val ik in ieder geval zacht. Kom ik aan terug bij stal: had ik hem nooit vast geklikt
dan voel je je ook suf, en dat was ook letterlijk de enige keer ooit dat ik hem ben vergeten vast te doen
FCSA schreef:Voor degenen met een Seaver: hoe strak of los zit 'ie bij jullie?
Met de maattabel kwam ik er niet uit (sommige maten kleiner dan XXS, andere maten groter dan XL), ik heb nu een M-lang besteld omdat ik 1.81m ben. Hij zit volgens mij netjes, maar wel wat 'los' (niet helemaal aangesloten). Hoe is dat bij jullie?
Josien_ schreef:Weet iemand toevallig een winkel in Brabant of noord/midden limburg waar ik airvests kan passen?
Ik twijfel om er een aan te schaffen, het lijkt me een erg fijn en veilig gevoel.
Maar ben ook wel een beetje bang voor de verhalen dat paarden schrikken als je hem vergeet bij afstappen of dat ie af gaat bij het uitzitten van een flinke bok.