nikkel schreef:Het snelst leer je doordat iets geld kost. Les voor de volgende keer
Voor beide partijen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rennie89 schreef:Goedzo ts. Kan ook zijn dat ze helemaal geen koliek heeft gehad maar dat ze je dat wijs probeerde te maken om die 1000 euro niet te hoeven betalen. Ik zou inderdaad even paardje laten bijkomen en niet zomaar op je gevoel laten inspelen de volgende x. Hoe moeilijk het ook is…
Jillyanaj schreef:Beste bokkers,
Ik weet niet in welke topic dit hoort maar ik zit dus met een vraag. Ik heb recent mijn pony verkocht aan mensen die haar een goed thuisje zouden geven. Ze konden de volledige prijs niet meteen betalen dus het werd op afbetaling gedaan. ( staat duidelijk in contract). Het paard was vorig jaar nog medisch goed gekeurd, nooit problemen gehad en alles was in orde. Ze staat nu ruim 1 week bij hun en ze heeft koliek gehad, nu zegt ze dat haar kruisband te kort is, dat ze niet zuiver loopt en dat er veel mis is met haar. Ze hebben haar laten keuren de dag nadat ze koliek heeft gehad en ze kwam er niet door omdat ze niet zuiver loopt, dit lijkt mij wel logisch aangezien ze heel ziek was en heletijd op haar benen lag? We hadden wel afgesproken dat als ze niet door de keuring geraakt ze haar mocht terug brengen maat moest ze nu idd iets hebben hoe bewijs ik dan dat dit bij haar is gebeurt? Heb ik hier wel iets te zeggen? Het komt gewoon over dat ze de rest van het geld niet wilt/ kan betalen. Het paard was gewoon gezond. Ik zou haar wel terugnemen maar wat als zr nu door hun geblesseerd is? Kan iemand mij wat tips geven?
Ineke2 schreef:Kim_W schreef:Tjonge. Kan dat ook wat vriendelijker. Heb de eerste pagina gelezen en toen gereageerd. Was meer moeite dan 2x omhoog scrollen
Tip voor jou dan: klik op de rode letters van de topic starter dan krijg je alle berichten van de topicstarter onder elkaar te zien.
Nielojram schreef:Kim_W was het echt zoveel moeite om 2x omhoog te scrollen?
Kim_W schreef:Tjonge. Kan dat ook wat vriendelijker. Heb de eerste pagina gelezen en toen gereageerd. Was meer moeite dan 2x omhoog scrollen
Nielojram schreef:Lieve Kim_W, bedankt voor je bijdrage.
Het is opgevallen dat je mogelijk niet de laatste berichten hebt gelezen.
Het is geen, of een kleine moeite, we, wij van het forum bokt.nl zijn altijd nauw betrokken met onze medeforummers, daardoor lezen we de topics op de voet.
Uiteraard begrijpen we dat er gebruikers zijn die een leven ernaast hebben.
Vaak vind je het antwoord vrij snel boven je, zeker als je alleen de openingspost hebt gelezen.
We zijn snel&heel betrokken, het aanhaken daaraan is lastig, hebben we allemaal meegemaakt.
Mocht je echt een deel van onze community willen zijn, even 2x terugscrollen als je alleen de openingspost hebt gelezen.
Heel veel plezier in ons virtuele paardenbestaan.