Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PhiaBink schreef:Wedstrijden rijden = vroeg je nest uit, paard die dan natuurlijk viezer
is dan normaal poetsen, vlechten er WEER in doen
, eventueel spullen in de auto mikken, 10 x kijken of je alles bij je heb, start je op je eigen stal, dan MAZZEL
, opschieten want je bent te laat, shjips
er zijn er een paar voor je, idioot kan je niet uit kijken
, pff ik moet. Wat een sjips jury zeg, had hij stront in zijn ogen
.
Gelukkig nog een proefje, nou met die jury kan ik praten. Zo, de dag is weer om en dat voor die 2 x 5 min.
Nou nee, ik heb het jaren gedaan en nu rij ik gewoon voor mezelf en ik merk zelf wel of we voor uit gaan of niet. Neem af en toe les van verschillende mensen en je hoort vanzelf of je op de goede weg bezig bent.
Daarom ga ik ook mijn dressuurpaarden omscholen tot boscrosspony's als we in Belgie wonen.
Lenn"]
[quote="PhiaBink schreef:Wedstrijden rijden = vroeg je nest uit, paard die dan natuurlijk viezer
is dan normaal poetsen, vlechten er WEER in doen
, eventueel spullen in de auto mikken, 10 x kijken of je alles bij je heb, start je op je eigen stal, dan MAZZEL
, opschieten want je bent te laat, shjips
er zijn er een paar voor je, idioot kan je niet uit kijken
, pff ik moet. Wat een sjips jury zeg, had hij stront in zijn ogen
.
Gelukkig nog een proefje, nou met die jury kan ik praten. Zo, de dag is weer om en dat voor die 2 x 5 min.
Nou nee, ik heb het jaren gedaan en nu rij ik gewoon voor mezelf en ik merk zelf wel of we voor uit gaan of niet. Neem af en toe les van verschillende mensen en je hoort vanzelf of je op de goede weg bezig bent.
Daarom ga ik ook mijn dressuurpaarden omscholen tot boscrosspony's als we in Belgie wonen.
Missouri schreef:Stress, waarom? Het is toch hobby?
Fitzroy schreef:Hoe krom kan een mens denken
Fitzroy schreef:Ik zou blij moeten zijn dat ik in het Z2 start, trots dat ik dat gehaald heb, maar nee, dat duiveltje op mijn schouder fluistert me hele andere dingen in: die mensen in de kantine willen je af zien gaan.
Hoe krom kan een mens denken
Citaat:Tja, alleen dat gedeelte tussen mijn oren wil er niet aan
Ik denk dat het een vorm van faalangst is. Bang zijn om af te gaan. Gisteren zei een stalgenootje tegen me dat ik gewoon met een angstig gezicht op mijn paard zit, hoe idioot kun je zijn?