Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chinas schreef:Hier ook een dekentje op! Wel met veel twijfels, het is niet koud. Er zijn bomen waar ze een soort van onder kunnen schuilen, geen schuilstal. Staan 24/7 buiten. Maar mijn merrie staat na langdurige regen altijd 2-3 dagen erg opgetrokken in haar buik en rug. Heeft ze altijd al gehad, vond ik nooit zo erg. Maar nu ze chronisch ziek is wil ik dat eigenlijk vermijden.
Ze staat nu onder een regendeken, maar zag mooie dekens hier voorbij komen! Zal daar eens naar kijken voor haar.
Ladygiroc schreef:Mijn watje stond gister kurkdroog met opgetrokken flanken in de schuilstal. Aan de mest te zien zijn ze de stal niet uitgeweest. Ik heb echt een watje maar ze bekijkt het maar, ze krijgt nu echt geen regendeken op. En nu ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb, het is hier hele ochtend al droog met zon.
Ladygiroc schreef:Mijn watje stond gister kurkdroog met opgetrokken flanken in de schuilstal. Aan de mest te zien zijn ze de stal niet uitgeweest. Ik heb echt een watje maar ze bekijkt het maar, ze krijgt nu echt geen regendeken op. En nu ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb, het is hier hele ochtend al droog met zon.
pluisje88 schreef:Ladygiroc schreef:Mijn watje stond gister kurkdroog met opgetrokken flanken in de schuilstal. Aan de mest te zien zijn ze de stal niet uitgeweest. Ik heb echt een watje maar ze bekijkt het maar, ze krijgt nu echt geen regendeken op. En nu ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb, het is hier hele ochtend al droog met zon.
Oh wauw. Lintje voor jou. Als je hem gewoon een deken op had gedaan dan had hij gewoon lekker door de wei gekuierd. Wat een akelige toon in je post zeg