zondag 7 maart voor het eerst starten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 18:23

Vippie"]
[quote="Kleintje schreef:
De eerste proef was ze erg fijn, we hadden precies 156 punten. Ik had hier overigens wat meer punten voor verwacht. Ik dacht zelf zo tegen de 162 aan..

poeh 162 is wel hoog ingeschat hoor, niet banketstaaflig bedoeld... denk dat 156 een hele nette score is voor zo'n jong diertje. Ik vond het een fijne jury, durfde ook rustig een 4 uit te delen als het de mist in ging en gaf ook bij mij nog het nodige commentaar waar ik wat mee kan.
Mijn moeder zei altijd: wie het kleine niet eert is het grote niet waerd....
[/quote]
Late reactie van mij gezien ik nog steeds geen internet thuis heb.

Sja, je hebt haar niet zien lopen in de proef, maar eigenlijk ging er niets de mist in tijdens de eerste proef. Alleen de overgangen naar het halthouden waren niet super. Ik was niet de enige die wel wat meer punten verwachtte.

Terwijl ik juist tijdens de tweede proef veel minder punten had verwacht. Jij zegt dat ze durfde te punten omdat ze ook een 4 uitdeelde, maar ik had in mijn tweede proef maar 1 x een drie, terwijl er echt meerdere keren duidelijk verzet was, dat had van mij echt strenger afgestraft mogen worden.

Maar goed, ben zeker wel blij met mijn puntje hoor, begrijp dat niet verkeerd!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 18:50

Ik bedoel het niet verkeerd Eef maar als je uitgaat van 156 kan het altijd meevallen en soms een klein beetje tegen als je er net onder zit, 162 moet iemand toch echt wel wat laten zien is mijn ervaring, die krijg je niet kado. En soms zit het mee en soms zit het tegen. Ik heb haar wel buiten zien lopen tijdens het losrijden en er zat nog geen ontspanning in wat wel degelijk erg belangrijk is.
Er zal vast meer mis geweest zijn dan je overgangen anders had je wel meer gescoord toch?
Overigens in je 2e proef had je behalve die 3 duidelijk nog meer slechte punten want ook met een 3 kun je nog wp rijden, dus er is wel degelijk gekeken naar het verzet (zie je terug in je punten).
Iedereen heeft wel eens proeven gereden waarvan hij meer verwacht had, maar andersom net zo goed, dat je vindt dat ze totaal onterrecht zijn.
Leer ervan en op naar de volgende wedstrijd...
Van mij zul je volgende keer geen last meer hebben, ik ga naar de L1, heb ik weer een nieuwe uitdaging, hiihi
Veel succes en doe je best!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 19:07

Vippie schreef:
Overigens in je 2e proef had je behalve die 3 duidelijk nog meer slechte punten want ook met een 3 kun je nog wp rijden, dus er is wel degelijk gekeken naar het verzet (zie je terug in je punten).
Iedereen heeft wel eens proeven gereden waarvan hij meer verwacht had, maar andersom net zo goed, dat je vindt dat ze totaal onterrecht zijn.
Leer ervan en op naar de volgende wedstrijd...
Van mij zul je volgende keer geen last meer hebben, ik ga naar de L1, heb ik weer een nieuwe uitdaging, hiihi
Veel succes en doe je best!

Owww, daar zat zeker veel meer mis.
Want buiten voelde ze voor de tweede proef veel beter aan. Maar binnen viel ze zowat neer. De warmte en hoe zwaar de bak was. Ze was kapot, ging niet meer naar voren op mijn been maar gaf steeds verzet. Steeds weer bokken en dreigen om omhoog te gaan. De tweede proef was het schoolvoorbeeld van verzet op het been Knipoog Tong uitsteken
En ja, het verzet was terug te vinden in de punten, maar ik vond 146 nog hoog. Van mij had ze bij iedere bok tegen het been nog een dikke onvoldoende mogen geven en niet een 5-je.
Want rijden in het algemeen was toch een 6 en het effect van de hulpen zelfs nog een 7. Dat is toch wat vaag.

Ow, ik had geen last van je hoor, concurrentie is leuk, het is niet leuk om eerste te zijn als je alleen rijdt!

Je hebt wel gelijk hoor, dat je punten echt moet verdienen, maar ze ging echt lekker die eerste proef. En natuurlijk kan je het nooit zeggen want iedere jury punt anders. Maar voor mijn gevoel en voor het oog van anderen dachten we dat ik wel iets meer punten zou hebben. Maar dan nog, je blijft 1 punt houden, en dat is waar het om draait. Knipoog
De eerste proef ging lekker fijn, ik was tevreden, ik had heerlijk gereden en gelukkig was de jury het daarmee eens.

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 20:05

Nou ja, voor mijn eerste keer ben ik ook tevreden! Tong uitsteken Haha!

maaar - 17 punten verschil met de 2e proef voor een winstpunt! *LOL*
Enne, ik zal de zweep maar voortaan in 1 hand houden Schijnheilig scheelt mischien ook een puntje...

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:02

Kleintje"]
w, daar zat zeker veel meer mis.
Want buiten voelde ze voor de tweede proef veel beter aan. Maar binnen viel ze zowat neer. De warmte en hoe zwaar de bak was. Ze was kapot, ging niet meer naar voren op mijn been maar gaf steeds verzet. Steeds weer bokken en dreigen om omhoog te gaan. De tweede proef was het schoolvoorbeeld van verzet op het been Knipoog Tong uitsteken
[/quote]

Die bak was zeker bloedje heet en zwaar, kunnen ze volgende keer geen raampje openzetten?

[quote="Kleintje"]
En ja, het verzet was terug te vinden in de punten, maar ik vond 146 nog hoog. Van mij had ze bij iedere bok tegen het been nog een dikke onvoldoende mogen geven en niet een 5-je.
Want rijden in het algemeen was toch een 6 en het effect van de hulpen zelfs nog een 7. Dat is toch wat vaag.
[/quote]

Als de rest van de oefening wel netjes gaat dan gaan je punten weer wat omhoog. Gister sprong Tjo bv aan in de verkeerde galop, baf een 2! Niet gecorrigeerd lekker die 2 laten staan (eigen schuld hihi) had ik dr wel gecorrigeerd dan was het een 4 gewest misschien, naja boeiuh.. houwel ik zelf de proeven in vergelijking met vorige wek bagger vondt gaan hadden we toch 6en en 7ens voor hrt rijden algemeen... ben wel benieuwd naar mn punten bij deze man als ze net als vorige week gelopen zou hebben..... Haha!

[quote="Kleintje"]
Ow, ik had geen last van je hoor, concurrentie is leuk, het is niet leuk om eerste te zijn als je alleen rijdt!
[/quote]

Das waar of 3e van de 3, hihiii Op naar volgende maand... ff wat meer in de buitenbak oefenen dan is ze daar ook wat relaxter en dat zie je geheid terug in je proefjes.... Succes!!!!

[quote="Kleintje"]
Je hebt wel gelijk hoor, dat je punten echt moet verdienen, maar ze ging echt lekker die eerste proef. En natuurlijk kan je het nooit zeggen want iedere jury punt anders. Maar voor mijn gevoel en voor het oog van anderen dachten we dat ik wel iets meer punten zou hebben. Maar dan nog, je blijft 1 punt houden, en dat is waar het om draait. Knipoog
[/quote]

Idd tot de 169 pnt maakt het toch niks uit dat blijft 1wp... En je weet nooit hoe de pet van de jury staat helaas.....

[quote="Kleintje schreef:
De eerste proef ging lekker fijn, ik was tevreden, ik had heerlijk gereden en gelukkig was de jury het daarmee eens.

Hou vast dat gevoel........ Haha!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:04

Gracy schreef:
Nou ja, voor mijn eerste keer ben ik ook tevreden! Tong uitsteken Haha!

maaar - 17 punten verschil met de 2e proef voor een winstpunt! *LOL*
Enne, ik zal de zweep maar voortaan in 1 hand houden Schijnheilig scheelt mischien ook een puntje...

Nou die waslijnen nog een beetje oppakken en je komt er wel Haha! .
Zweep in 1 hand? Had je hem in 2 handen vast of pakte je telkens over?
Dat laatste doe ik nl ook maar dat moet je zo snel doen dat het niet opvalt.... Ik wissel eigenlijk alleen voor de galop van zweephand zodat ik hem aan de binnenkant heb.....

Patsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 22:04

Nou, monique, je hebt nog eventjes geluk Haha! , het lukt me niet de trekhaak op tijd onder de auto te krijgen, dus denk dat ik 18 april maar in nootdorp begin ...

YouKnowWho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 22:59

Nootdorp?? Gaaaff!! Viv, zullen wij gaan kijken??? Toevallig staat er dan geen wedstrijd op het program Knipoog

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 00:33

Vippie"]
Nou die waslijnen nog een beetje oppakken en je komt er wel Haha! .
[/quote]
Jaaaaa.. je hebt gelijk. Dat zag ik pas op de video, zelf was ik tijdens het rijden niet van bewust dat ik de was kon ophangen.... *LOL*

[quote="Vippie schreef:
Zweep in 1 hand? Had je hem in 2 handen vast of pakte je telkens over?
Dat laatste doe ik nl ook maar dat moet je zo snel doen dat het niet opvalt.... Ik wissel eigenlijk alleen voor de galop van zweephand zodat ik hem aan de binnenkant heb.....

De jury zette als opmerking op mijn 2e protocol dat ik moest de zweep niet elke keer van hand veranderen...
Dus volgende keer hou ik de zweep in mijn linkerhand Schijnheilig

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 00:35

Patsy schreef:
Nou, monique, je hebt nog eventjes geluk Haha! , het lukt me niet de trekhaak op tijd onder de auto te krijgen, dus denk dat ik 18 april maar in nootdorp begin ...

hmmmmm.... ik zou ook naar NOotdorp kunnen komen Extreme duivel
als ik op 4 april een winstpunt haalt Tong uitsteken

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 08:16

YouKnowWho schreef:
Nootdorp?? Gaaaff!! Viv, zullen wij gaan kijken??? Toevallig staat er dan geen wedstrijd op het program Knipoog

Jaaahhh dan kan tjootje uitrusten van kootwijk.....
Ptries nog iemand nodig om te lezen, bijdeze melden zich er 2, hihihii