Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amber_anne schreef:Wat fijn dat je een goede plek hebt. Is dat waar ze voor de lesjes gebruikt zullen worden?
Dat zou namelijk ook mijn keuze zijn geweest
Ik snap die mensen wel, het is natuurlijk een teleurstelling, ze zullen als de emotie zakt het wel snappen. Ik zou proberen je er niet te schuldig over te voelen, soms gaan situaties anders dan dat je zelf zou willen
Ik ben heel benieuwd hoe je pony's het gaan doen op de nieuwe plek
LadyDaily schreef:Na omstandigheden gaat het goed.
Keuze is gegaan voor iemand waar ik de plek van ken en zij de pony's.
Daarnaast dichtbij en zou ik zelf in de toekomst ook zo nu en dan mogen rijden.
Die andere mensen zouden nog komen maar heb ik na die val van de trap afgezegd. Die zijn nu beetje boos op mij volgens mij maar ik heb geen andere keuze helaas.
Verzorgster kan niet meer elke dag, iemand die altijd voert als ik niet kan is 2 weken op vakantie en zelf moet ik rustig aan doen.
Ik heb het ze uitgelegd maar ze lijken het niet echt te begrijpen helaas. Voel me daar ook nog eens schuldig over
LadyDaily schreef:Na omstandigheden gaat het goed.
Keuze is gegaan voor iemand waar ik de plek van ken en zij de pony's.
Daarnaast dichtbij en zou ik zelf in de toekomst ook zo nu en dan mogen rijden.
Die andere mensen zouden nog komen maar heb ik na die val van de trap afgezegd. Die zijn nu beetje boos op mij volgens mij maar ik heb geen andere keuze helaas.
Verzorgster kan niet meer elke dag, iemand die altijd voert als ik niet kan is 2 weken op vakantie en zelf moet ik rustig aan doen.
Ik heb het ze uitgelegd maar ze lijken het niet echt te begrijpen helaas. Voel me daar ook nog eens schuldig over