Rijbroek zonder grip topic 1849201

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:31

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:49

Pallatin schreef:
Bedankt voor de tip! Ik vraag me alleen af of deze broeken wel echt een hoge taille hebben? Ik ben 1.85 dus veel broeken zitten te laag; als ik dan buk is mn rug snel bloot :D
En ik ben vrijwel elke dag op stal en rijd veel dus ik leg graag wat neer voor een broek die helemaal voldoet :j als t t net niet is doe ik m waarschijnlijk niet aan en dan is t alsnog zonde van t geld

De bovenste van de Decathlon heb ik ook, heeft geen hoge taille. Ook geen lange pijpen trouwens, ik ben 1.60 en deze past me wonderwel (bij mij zijn broeken juist altijd te lang). Verder een prima broek voor dat geld.

Ik rijd tegenwoordig ook vaak met een gewone sportlegging. Als het stofje niet heel glad is, ondervind ik eigenlijk niet veel verschil met een rijbroek.

guapox3

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:21

Pallatin schreef:
Bedankt voor de tip! Ik vraag me alleen af of deze broeken wel echt een hoge taille hebben? Ik ben 1.85 dus veel broeken zitten te laag; als ik dan buk is mn rug snel bloot :D
En ik ben vrijwel elke dag op stal en rijd veel dus ik leg graag wat neer voor een broek die helemaal voldoet :j als t t net niet is doe ik m waarschijnlijk niet aan en dan is t alsnog zonde van t geld

Je kan ze passen in de winkel + retour is ook heel makkelijk.
Maar ik draag ook alleen hoge broeken en ze zitten bij mij hoog.

guapox3

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:22

miereneter schreef:
Pallatin schreef:

De bovenste van de Decathlon heb ik ook, heeft geen hoge taille. Ook geen lange pijpen trouwens, ik ben 1.60 en deze past me wonderwel (bij mij zijn broeken juist altijd te lang). Verder een prima broek voor dat geld.

Ik rijd tegenwoordig ook vaak met een gewone sportlegging. Als het stofje niet heel glad is, ondervind ik eigenlijk niet veel verschil met een rijbroek.

Misschien ligt het aan de lichaamsbouw dan? Bij mij is ie lang genoeg en is wel hoge taille bij mij.
Ik heb maat xs en ben 1.62

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:40

roosje78 schreef:
https://hypostore.nl/montar-essentials- ... broek.html
Dit is die je zoekt, bij hypostore. Nu ook 25% korting, alleen wel kleine maatjes.

Dit is idd de broek der broeken! _/-\o_ Maar zoals je al zegt; klein maatje….ik pas niet in 36… :')

Maar ik kwam er nog een bij EJ tegen in mijn maat en die heb ik besteld. hoop dat ie goed past want heb er nu 3 in dezelfde maat waarvan 1 er wijder is dan de ander. Moet maar heel zuinig zijn op mn broeken en lees hier mee voor tips…ik vind het toch raar dat er geen broeken zonder siliconen te vinden zijn…als iemand met zo’n broek eens op m’n zadel heeft gezeten zie je gewoon dat patroon in t leer staan, dat kan toch niet goed zijn? Ik vind dat plakkerige echt 3x niks

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:18

Heb een broek van donqui equine knee grip, maar deze is zo minimaal dat je niet geremd wordt in je beweging en deze niet aftekent op mijn zadel.

Horka Quatar heeft overigens stoffen kniestukken.

N_B_N

Re: Rijbroek zonder grip topic 1849201

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:46

Malene Nootenboom heeft eens een post geplaatst over de broeken die zij draagt
Afbeelding

Misschien iets voor jullie?