Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pallatin schreef:Bedankt voor de tip! Ik vraag me alleen af of deze broeken wel echt een hoge taille hebben? Ik ben 1.85 dus veel broeken zitten te laag; als ik dan buk is mn rug snel bloot![]()
En ik ben vrijwel elke dag op stal en rijd veel dus ik leg graag wat neer voor een broek die helemaal voldoetals t t net niet is doe ik m waarschijnlijk niet aan en dan is t alsnog zonde van t geld
Pallatin schreef:Bedankt voor de tip! Ik vraag me alleen af of deze broeken wel echt een hoge taille hebben? Ik ben 1.85 dus veel broeken zitten te laag; als ik dan buk is mn rug snel bloot![]()
En ik ben vrijwel elke dag op stal en rijd veel dus ik leg graag wat neer voor een broek die helemaal voldoetals t t net niet is doe ik m waarschijnlijk niet aan en dan is t alsnog zonde van t geld
miereneter schreef:Pallatin schreef:Bedankt voor de tip! Ik vraag me alleen af of deze broeken wel echt een hoge taille hebben? Ik ben 1.85 dus veel broeken zitten te laag; als ik dan buk is mn rug snel bloot![]()
De bovenste van de Decathlon heb ik ook, heeft geen hoge taille. Ook geen lange pijpen trouwens, ik ben 1.60 en deze past me wonderwel (bij mij zijn broeken juist altijd te lang). Verder een prima broek voor dat geld.
Ik rijd tegenwoordig ook vaak met een gewone sportlegging. Als het stofje niet heel glad is, ondervind ik eigenlijk niet veel verschil met een rijbroek.
roosje78 schreef:https://hypostore.nl/montar-essentials- ... broek.html
Dit is die je zoekt, bij hypostore. Nu ook 25% korting, alleen wel kleine maatjes.
Maar zoals je al zegt; klein maatje….ik pas niet in 36…