Citaat:Ik heb haar sinds augustus als lease pony. In December heb ik met de eigenaresse overlegd (vanwege de artrose ) en hebben wij de keuze gemaakt dat ze bij mij mocht blijven en dat ik geen leasekosten meer hoef te betalen en dat ze dus officieel van mij is.
Iedereen verklaarde mij als gek om haar toentertijd te houden. Aangezien het niet “mijn” probleem was omdat het toen nog mijn lease pony wasen ik voor de rest niks meer kan met een weidemaatje/licht stapwerk.
Is die band er nu wel of niet, als het gedrag na de verhuizing veranderd is, dan is ze misschien even van de leg. Wat is er allemaal veranderd voor haar?
En ja dan moet je er wel even weer tijd in steken, wil je dat niet, begin dan uberhaupt niet aan een paard. Of is het meer een kwestie van er geen zin meer in hebben om er uberhaupt nog tijd en geld in te investeren. Waarom heb je haar dan uberhaupt overgenomen, je wist, zoals je schrijft, dat het om een weidemaatje ging.
Volgens mij heb je iets te impulsief gehandeld en heb je er nu geen zin meer in, gauw terugbrengen naar de vorig eigenaar, veel beter voor het paard.