Paarden10000 schreef:Dankjewelwe zou een 15 minuutjes genoeg zijn of al te veel?
Verdiep je eens in puppy’s op internet, er is enorm veel informatie te vinden ipv dit te vragen op Bokt.
https://www.puppyopvoeden.nl/
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paarden10000 schreef:Dankjewelwe zou een 15 minuutjes genoeg zijn of al te veel?
Luca03 schreef:België heeft geen dierenpolitie... We hebben wel een dienst dierenwelzijn van de overheid waar je een melding kan doen. En een melding bij de gewone politie, maar hier wordt waarschijnlijk niet veel mee gedaan vanwege onderbezetting.
Daarbij vind ik het ook een vreemd verhaal en geloof ik er persoonlijk ook weinig van.
Edit: Je zei ook dat je berichten op faceboon etc had gezet en nu ineens ga je dat morgen pas doen vanwege alle emoties? Lijkt mij dat je de pup zo snel mogelijk bij de rechtmatige eigenaar wil, toch?
Paarden10000 schreef:Nou jongens dan geloven jullie me niet . Geen probleem hoor . We doen alles volgens aanraden van de dierenarts. Ik word zeker niet agressief en zal daarom stoppen met nutteloze berichten te beantwoorden van mensen die me niet geloven.Bedankt allemaal
Paarden10000 schreef:@goudhaan veel mensen proberen idd behulpzaam te zijn echter is het voor mij gewoon even allemaal veel .
Moest ik dit ook lezen zou ik het ook niet helemaal geloven.
Paarden10000 schreef:hallo allemaal.
Ik heb vandaag een berner sennen puppy gevonden in de tuin. Niemand in de buurt kent de puppy!
we zijn ermee naar de dierenarts gegaan en heeft geen chip!
Hij is erg mager. bang van ons maar dit is al heel wat gebeterd .
We weten niet hoe hij hier is binnengeraakt aangezien de tuin volledig omheind is!
Voorlopig blijft hij hier tot de eigenaar hem/haar komt ophalen.
Bent u de eigenaar en heeft u uw puppy bij ons achtergelaten?
Dan gaan wij zeker niet met haat reageren wel zouden wij dan graag iets van u vernemen omdat we dan zeker zijn dat de puppy hier kan blijven!
Kennen jullie iemand die om deze puppy geeft of hebt u hem zelf verloren,of wilt u van hem af?
laat dan zeker iets na onder dit forum!
alvast bedankt allemaal
Barbet schreef:Paarden10000 schreef:hallo allemaal.
Ik heb vandaag een berner sennen puppy gevonden in de tuin. Niemand in de buurt kent de puppy!
we zijn ermee naar de dierenarts gegaan en heeft geen chip!
Hij is erg mager. bang van ons maar dit is al heel wat gebeterd .
We weten niet hoe hij hier is binnengeraakt aangezien de tuin volledig omheind is!
Voorlopig blijft hij hier tot de eigenaar hem/haar komt ophalen.
Bent u de eigenaar en heeft u uw puppy bij ons achtergelaten?
Dan gaan wij zeker niet met haat reageren wel zouden wij dan graag iets van u vernemen omdat we dan zeker zijn dat de puppy hier kan blijven!
Kennen jullie iemand die om deze puppy geeft of hebt u hem zelf verloren,of wilt u van hem af?
laat dan zeker iets na onder dit forum!
alvast bedankt allemaal
Ik denk niet dat je de pup zomaar dan zelf mag houden.
Bel de dierenbescherming/asiel/politie, wat je maar wilt (ze verwijzen je eventueel wel door).
En laat het hun oplossen.
Het is een beetje raar om hier een topic over te openen met zulke vragen.