rijkleren - Best kept secrets??!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 16:40

Art_Ificious schreef:
Kady1 schreef:
Als je van gekke printjes houd moet je bij eens Bij Setjesenz kijken.

Is van een vriendin van mij, dus ik ben wel iets bevooroordeeld. Maar zij heeft nu een jaar een eigen ruitershop en is sinds kort begonnen met het verkopen van eigen ontworpen leggings / shirts / dekjes en flextrainers voor leuke prijsjes.

Je moet wel een beetje van "fout" houden, de collectie heet dan ook "proud to be fout "

https://www.facebook.com/setjesenz is hun facebook en https://www.setjesenz.nl

Zelf ontworpen?
Die Limited shirt panter ziet er anders verdacht hetzelfde uit als eenzelfde shirt van Shein die maar 4 euro kost. Beetje te toevallig?

Er is tevens een andere shop op Fb die hetzelfde shirt van shein als zijnde rijshirt verkoopt voor veel duurdere prijs. Dat is gewoon bedrog.

Ik ben nu wel benieuwd of het echt hetzelfde is. Kan natuurlijk best op elkaar lijken. Welk kleding is vandaag de dag nog uniek. Meeste bestaat al jaren maar met kleine aanpassingen is dat niet en kwaliteit is natuurlijk ook een ding. En hoe het gemaakt is meeste dingen van ali en shein zitten niet zo heel netjes in elkaar.

Leuk topic.
Ik heb er verder geen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 16:57

Yummy schreef:
Mars schreef:

Dropshipping an sich is niet illegaal maar zooi van shein die €4 kost dan voor €30 verkopen vind ik op zijn zachtst gezegd niet echt netjes

Dan koop je het toch niet :')

Jij snapt mijn punt niet ;)

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 20:33

Tigra_ schreef:
Art_Ificious schreef:
Zelf ontworpen?
Die Limited shirt panter ziet er anders verdacht hetzelfde uit als eenzelfde shirt van Shein die maar 4 euro kost. Beetje te toevallig?

Er is tevens een andere shop op Fb die hetzelfde shirt van shein als zijnde rijshirt verkoopt voor veel duurdere prijs. Dat is gewoon bedrog.

Ik ben nu wel benieuwd of het echt hetzelfde is. Kan natuurlijk best op elkaar lijken. Welk kleding is vandaag de dag nog uniek. Meeste bestaat al jaren maar met kleine aanpassingen is dat niet en kwaliteit is natuurlijk ook een ding. En hoe het gemaakt is meeste dingen van ali en shein zitten niet zo heel netjes in elkaar.

Leuk topic.
Ik heb er verder geen.
mijn zus heeft die Panter shirt van shein en het print komt identiek overeen. Echt identiek dezelfde vlekken op dezelfde plaats gepositioneerd.

Zij heeft de site ook bekeken en herkende nog een paar shirts die van shein zijn, toevallig al diegene met die Panter print (ook de rode en blauwe ervan) .
Die zwarte met een stukje patroon lijken me dan wel weer origineler en vind ik persoonlijk ook mooier (ik hou niet van teveel print).
Maar zou ik het kopen? Nee puur omdat ik geen fan ben van legging dragen (tenzij je graag je schaamlippen toont zoals Jani Kazaltzis zei en enkele op mijn werk dragen dat elke dag en je ziet er dus echt allés in, bilspleet tot foef) en van die strakke bovenkledij heb ik ook niet graag, lijkt me plakkerig als je eens zweet.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 21:01

Ik rij veel in fietskleding of hardloop kleding :o . En dan vooral de shirts, broeken ook wel maar dan in vooral tijdens lange ritten, zijn vaak erg glad wat ik persoonlijk dan wel fijn vind.

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 22:01

ik weet niet precies hoe ze alles doet met ontwerpen ze heeft bepaalde kleding niet zelf ontworpen want ze is bvb ook leverancier van Horka en nog wel meer merken. Maar ik weet dat al die shirts en en broeken die bij elkaar passen als set, met zwart / blauw en dan een print dat ze die rechtstreeks van een fabriek laat komen en dat die handgemaakt worden op haar "order" er zullen heus wel meer winkels zijn die die prints gebruiken (ik vind het panter gebeuren niet mooi is niet mijn smaak) maar vind het wel leuk dat ze bij passende dingen maakt.

ik ben zelf dan weer wel fan van leggings, ik draag niks anders. De shirts ben ik nog niet over uit. Ik doe er dan iets onder van een topje ofzo, geef mij maar katoen :)