Corrigeren jonge pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sanne83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:47

Een jonkie die lang hengst is geweest, kan speels wat happerig zijn, maar dat is voor mij echt iets volledig anders dan oren in de nek en gericht bijten.

Mijn methode is zoeken naar wat het paard dwars zit. Een tevreden en vrolijk paard doet dit niet. En nee, dat is zeker niet altijd simpel. Soms is het echt zoeken waarom het paard gespannen of gefrustreerd is. Gelukkig is de ts druk bezig met zoeken *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:50

sanne83 schreef:
Een jonkie die lang hengst is geweest, kan speels wat happerig zijn, maar dat is voor mij echt iets volledig anders dan oren in de nek en gericht bijten.

Mijn methode is zoeken naar wat het paard dwars zit. Een tevreden en vrolijk paard doet dit niet. En nee, dat is zeker niet altijd simpel. Soms is het echt zoeken waarom het paard gespannen of gefrustreerd is. Gelukkig is de ts druk bezig met zoeken *\o/*

Ach komop, het is een paard hè. Laten we niet zo overdrijven.
Die van mij is jaloers als ik zijn buurvrouw doe. Wat moet ik dan, kijken hoe hij daar niet gefrustreerd van raakt? Hoe ik hem alle aandacht kan geven? Kom nou, hij hoort zich gewoon te gedragen, gefrustreerd of niet :)