Studentenwedstrijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 19:20

De site van BLOK is trouwens www.asrblok.nl
Kwam gister toevallig een poster tegen in Griffioen Lachen

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 22:39

Uums"]
[quote="Death_Squad schreef:
Je kan je paard wel meenemen, maar dan kan je er niet op starten, maar meenemen mag altid hoor Knipoog

Calippo, ik kom zaterdagavond even langs voor t feestje Knipoog

En tijdens andere evenementen dan die wedstrijden, dan? Mag je eigen knuf daar wel mee naar toe???????? Even insight info vragen hoor!
[/quote]

Tijdens wat voorn evenementen? Ik weet niet precies waar je naar toe wil met je vraag Lachen

MorLor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 22:57

Nou.. Als Buitenlandruiter van de studenten kan ik zeggen dat het een aanrader is. *LOL* Ik heb ook jarenlang met mijn eigen paard normale wedstrijden gereden en ik kan zeggen dat het bij de studenten wel een stuk minder haat en nijd is!! En verder ook redelijk eerlijk.. Als je een brak paard hebt dan is het wat lastiger,maar er zijn er altijd nog 2 die hetzelfde probleem hebben en wie dan de minst brakke proef weet te produceren is door naar de volgende ronde Cool !! En de Nederlanders zijn de laatste tijd enorm succesvol!! Over die feesten: het is supergezellig en echt aan te raden,maar als je om 8 uur 's avonds naar bed wil is er ook niemand die je zal tegenhouden!! En mocht je een brak paard hebben(zie hiervoor) dan merkt niemand het als je zelf ook een beetje brak bent.... Er lopen trouwens ook hele goeie paarden mee!! In de 1e rondes zijn het meestal nog de wat jongere dieren, maar pas in Duitsland liep er in de finale een inter 1 paard mee en komende week in Zwitserland (waar ik ook naartoe ga..bibberbibber..ben nu al nerveus)is de finale ook inter 1. Dus conclusie: Als je houdt van gezelligheid,sportiviteit en creativiteit(zowel bij de thema feesten als bij het losrijden-> in 5 min een vreemd paard leren kennen) dan is het zeker aan te raden!!! En ben je echt heel fanatiek dan moet je opschieten,want de selecties voor het WK zijn al begonnen!! Het WK is in november dit jaar in Japan.. (P.S. Zolang ik ook nog een beetje kansen blijf houden voor het WK mogen er zo veel nieuwe mensen bij komen als er willen hehe Knipoog )

P.S : Joost..jassen zien er goed uit OK dan!

Bramblerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:21

Aaaaah, de goeie ouwe tijd... Altijd genoten! Ik kan me vooral de stedenontmoetigen van Parafrid goed (nouja, goed) herinneren, die hielden ze op 't Reelaer! Erg gezellig...

Enne, ik mag zeker ook niet reageren he Patty?

Qtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:20

In België bestaan ze ook: de beroemde en beruchte (grapje)studentenjumpings!!!

Bij binnenlandse wedstrijden mag je met je eigen paard rijden!!! Je betaalt enkel 1 x per jaar lidgeld (30 euro) en kan dan ongeveer aan 5 jumpings deelnemen (gratis) met als top off the bill: jumping Mechelen!!!!

Vlak voor je binnengaat om je proef te springen moet je een jenevertje drinken! Het is echt een hele leuke groep!

Groetjes!!!