Help! Dominant paard maar toch erg gestresst?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sasja_2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-21 13:07

Cera_D schreef:
Ach wat verdrietig zeg :(:)

Maar aan de andere kant super fijn dat jullie nu beide zo happy zijn en je hem echt zijn pensioen gunt <3

Alvast heel veel succes en plezier met je nieuwe rijpaard!

Ja is heel jammer! Maar hij gaat nooit meer weg, ik gun hem zijn pensioen, hij is voor de rest zó lief geworden! En op zijn nieuwe stal zijn ze ook helemaal gek van hem, wat wil je nog meer :o

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 14:43

Sasja_2000 schreef:
Cera_D schreef:
Ach wat verdrietig zeg :(:)

Maar aan de andere kant super fijn dat jullie nu beide zo happy zijn en je hem echt zijn pensioen gunt <3

Alvast heel veel succes en plezier met je nieuwe rijpaard!

Ja is heel jammer! Maar hij gaat nooit meer weg, ik gun hem zijn pensioen, hij is voor de rest zó lief geworden! En op zijn nieuwe stal zijn ze ook helemaal gek van hem, wat wil je nog meer :o

Klinkt goed! Hij heeft dan maar geluk met jou <3

anjali

Re: Help! Dominant paard maar toch erg gestresst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 15:34

Dit paard heeft inderdaad geluk met jou.Het was dus toch een medische aandoening die zijn moeilijke gedrag verklaart.Het is een mooi paard om te zien,zo'n leuke schimmel. Wat ik wel vreemd vind is dat hij toch was goedgekeurd toen je hem kocht.Fijn dat hij nu zijn pensioen krijgt bij jou. En ik wens je veel geluk bij het zoeken naar een nieuw rijpaard.Laat maar eens horen hoe je zoektocht verloopt!

Hevonen

Re: Help! Dominant paard maar toch erg gestresst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 15:42

Fijn, dat je deze beslissing hebt genomen. Beter denk ik voor jullie beider gezondheid. Wel jammer hoe het allemaal gelopen is.

Sasja_2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-21 15:42

anjali schreef:
Dit paard heeft inderdaad geluk met jou.Het was dus toch een medische aandoening die zijn moeilijke gedrag verklaart.Het is een mooi paard om te zien,zo'n leuke schimmel. Wat ik wel vreemd vind is dat hij toch was goedgekeurd toen je hem kocht.Fijn dat hij nu zijn pensioen krijgt bij jou. En ik wens je veel geluk bij het zoeken naar een nieuw rijpaard.Laat maar eens horen hoe je zoektocht verloopt!

Ja verklaard achteraf alles! Hij was dus wél zo braaf en lief als ik dacht, hij kon alleen niet beter! :j

Nog steeds kwam hij tot januari door klinische en röntgenologische keuringen heen! Nu staat hij stil en is zijn conditie verslechterd. Maar tot 10 min longeren struikelt hij niet, toen ik hem kocht was dit 30min. Vandaar dat hij toen door alle keuringen heen is gekomen. Klinisch goed en röntgenfoto's perfect... Zegt helaas dus niet alles!

anitaroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 15:58

Wat verdrietig om te horen. Maar inderdaad heel mooi dat je hem een mooi pensioen geeft. Heel veel succes met de zoektocht naar een nieuw maatje.