Grote plassen en je zakt er in weg. Veel natter als vorig jaar.. Rijden kan maar is echt niet fijn. Maar als je valt is het wel zacht
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Grote plassen en je zakt er in weg. Veel natter als vorig jaar.. Rijden kan maar is echt niet fijn. Maar als je valt is het wel zacht

Canon schreef:Mijn stal plaatste afgelopen zomer foto's dat ze hem hebben verbeterd met een draineersysteem, maar er staat al meer dan een week een plas water in tot boven de enkels ter grootte van de complete bak..Mensen maken er nu vooral selfies in, echt trainen wordt er niet gedaan.
Het water kan niet meer weg. Het was ook wel heel erg met alle neerslag en er valt alleen maar meer bij. Cowgirl schreef:Hier is de bak zo erg dat ik er vanaf sept nog maar 5x in wat heb kunnen doen.
Ik heb al 25 jaar paarden en nog nooit zo'n slechte bak gehad.
Er vallen bij regen gaten in waar het paard tot over de kogels inzakt. De bodem lijkt glad maar dan...
Longeren durf ik niet meer, los vrij werk nog wel omdat hij dan zelf zijn weg kan kiezen.
Maar eigenlijk is het 'levens gevaarlijk'.
Ik men dan altijd buiten langs de weg en les heb ik maar opgegeven...dat is zonder geld.
Spikeandjax schreef:Canon schreef:Mijn stal plaatste afgelopen zomer foto's dat ze hem hebben verbeterd met een draineersysteem, maar er staat al meer dan een week een plas water in tot boven de enkels ter grootte van de complete bak..Mensen maken er nu vooral selfies in, echt trainen wordt er niet gedaan.
aquatraining