Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Martine schreef:Loeky01 schreef:Welke liner heb je er in zitten? Je hebt er 2 varianten van namelijk. Misschien werkt de andere wel voor jou? Dan hoef je hem niet te verkopen.
Deze heb ik er in zitten:
[ [url=m/cKQgYg.jpg]Afbeelding[/url] ]
BrittOllie schreef:Ik zoek real-life foto’s van een blauwe shadowmatt in combinatie met de flower Leather of flower swarovski. Ik wil nml een miss shield met blauw shadowmatt in combinatie met iets anders!
Heb nu de blauwe premium maar ik ben er van overtuigd dat mijn hoofd minder dik lijkt met een miss shield haha
Sammiex2000 schreef:Ik heb 2 vraagjes: ik rijd geen wedstrijden en ga een cap kopen, maar koop zo’n dure cap wel met het idee om er 10 jaar mee te kunnen en mis wil ik over 5 jaar wel eens op wedstrijd, staat zo’n knotuitsparing lelijk als je geen knot draagt? En welke swarovskitop is mooi en betaalbaar?
Sammiex2000 schreef:Ik heb 2 vraagjes: ik rijd geen wedstrijden en ga een cap kopen, maar koop zo’n dure cap wel met het idee om er 10 jaar mee te kunnen en mis wil ik over 5 jaar wel eens op wedstrijd, staat zo’n knotuitsparing lelijk als je geen knot draagt? En welke swarovskitop is mooi en betaalbaar?
Matheno schreef:Ik heb gewoon het standaard model Samshield zonder extra glittertjes of iets dergelijks.
Vind 'm alleen in de zomer érg warm. Merk dat ik nu vaker mijn oerdegelijke harry's horse erbij pak.
Hebben jullie dit ook?
[ [url=m/wkLIl9.png]Afbeelding[/url] ]