@daantjuhhh: Alleen Rijkswaterschap mag er over om de sloten 2x per jaar uit te baggeren. Verder is er gewoon niks bekend qua recht van overpad. Alleen dus 2 boeren die er vaak langs willen hebben sleutels gekregen van de vorige bewoner van het slot dat er hangt. Terwijl ze dus niet eens het land huren waar ze overheen moeten maar de andere kant. Er is nog een alternatieve route, die ligt er nu dus tijdelijk uit. Dus dan is het uiteraard wel begrijpelijk dat ze dan hier langs moeten, maar de manier waarop het ging vond ik vervelend. Maar zoals het nu lijkt is het dus tijdelijk.
Het is ook zo dat het land waar de man op moest grenst aan een boerderij die van de eigenaar van het land was, maar is verkocht kort na dat ik hier kwam wonen. De boerderij is dus los verkocht en in het verleden gingen ze via de boerderij het land op. De nieuwe bewoners hebben nu een mooi gazon waar ze die zwarte trekkers waarschijnlijk niet overheen willen.
Schaapjes zijn inderdaad leuk! Maar ik hoef ze hier niet.
Ik heb een zitmaaiertje gekocht dus daar rijd ik af en toe mee straks als het meeste kort is. Eerst het mest er uit natuurlijk.
Ik zag dat het gras ook al weg was, dus dit weekend ga ik ze op het stuk laten achterin.