Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Feromisa schreef:Stalen neuzen zou ik in ieder geval niet doen inderdaad. In het ergste geval ben je dan je tenen kwijt.
siskeh schreef:Ik loop al ruim 10 jaar op Lowa Renegade schoenen, tegenwoordig koop ik ze enkel nog van marktplaats, ik weet welke maat ik moet hebben, zoek een paar wat er nog goed uit ziet, en kan weer een tijdje verder.
Ik gebruik alsnog wel ca. 1 paar per jaar(of eigenlijk heb ik meerdere paren, en wissel die af, als er een paar is wat verzopen is kunnen die in alle rust drogen)
germie schreef:Ik zou het zoeken in kwaliteitsschoenen, dusgeen ruiterschoenen. Maar Meindl wandelschoenen ofzo.
Daar kan kwalitatief geen ruitermerk tegenop. Ook Ariat niet.
Met uitneembare zool zodat je er een mysole in kunt leggen.
Ineke2 schreef:Ik zweer bij Mountain horse high rider.
https://www.agradi.nl/mountain-horse-ri ... -zwart.htm
Ook door het schokdemper effect in de hak en zachte voering rond de enkels.Echt fijn als je er hele dagen op moet lopen.
Mariljo schreef:siskeh schreef:Ik loop al ruim 10 jaar op Lowa Renegade schoenen, tegenwoordig koop ik ze enkel nog van marktplaats, ik weet welke maat ik moet hebben, zoek een paar wat er nog goed uit ziet, en kan weer een tijdje verder.
Ik gebruik alsnog wel ca. 1 paar per jaar(of eigenlijk heb ik meerdere paren, en wissel die af, als er een paar is wat verzopen is kunnen die in alle rust drogen)germie schreef:Ik zou het zoeken in kwaliteitsschoenen, dusgeen ruiterschoenen. Maar Meindl wandelschoenen ofzo.
Daar kan kwalitatief geen ruitermerk tegenop. Ook Ariat niet.
Met uitneembare zool zodat je er een mysole in kunt leggen.
Ik werk al weer 20 jaar hele dagen op een manege/pensionstal. Vroeger liep ik ook altijd op meindl en later op lowa omdat ik meindl zwaarder vond. Ligt misschien ook aan de maat dat ik misschien een herenmodel had. Deze gingen met weinig onderhoud een jaar mee.
Nu hebben ik de bruine bergschoenen van de boerenbond, deze lopen net zo fijn en waren jaren geleden tenminste 100 euro goedkoper. En ze gaan net zo lang mee.