Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Seven schreef:Wat zijn de prijzen momneteel een beetje want eerder waren ze daarom al heel aantrekkelijk maar ik hoorde iets over gelijk lopen met de niro kwa prijzen die ook flink omhoog zijn gegaan in de jaren.
zijn in mijn ogen nog het beste qua kwaliteit.

Seven schreef:Wat zijn de prijzen momneteel een beetje want eerder waren ze daarom al heel aantrekkelijk maar ik hoorde iets over gelijk lopen met de niro kwa prijzen die ook flink omhoog zijn gegaan in de jaren.
ashley1 schreef:Seven schreef:Wat zijn de prijzen momneteel een beetje want eerder waren ze daarom al heel aantrekkelijk maar ik hoorde iets over gelijk lopen met de niro kwa prijzen die ook flink omhoog zijn gegaan in de jaren.
Rode waarschuwingsletters even genegeerd maar ik schrok wel even een beetje van de prijs laatst.
Heb een paar Cambridge laarzen aanmeten in lak, met een rij kleine Swarovski steentjes en een glitterrand.
Kosten waren rond de 850 euro![]()
Dat was wel even slikken zeg maar.
Ik heb ze nog niet, maar hoop dat de kwaliteit wel net zo goed als mijn oude (15+ jaar) laarzen die ik nog steeds heb.
Deertje schreef:ashley1 schreef:
Rode waarschuwingsletters even genegeerd maar ik schrok wel even een beetje van de prijs laatst.
Heb een paar Cambridge laarzen aanmeten in lak, met een rij kleine Swarovski steentjes en een glitterrand.
Kosten waren rond de 850 euro![]()
Dat was wel even slikken zeg maar.
Ik heb ze nog niet, maar hoop dat de kwaliteit wel net zo goed als mijn oude (15+ jaar) laarzen die ik nog steeds heb.
Oww, ik wil net dezelfde. Kan je mij zeggen wat de opleg is voor de steentjes en de lak?