Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paris_ schreef:Aprella schreef:Voorlopig ga ik dus gewoon met jodphurs en sokken over mijn broek rijden en sparen voor wat duurdere opties. Niet ideaal, maar ik heb het al vaker gedaan.
Chaps hebben een functie heDie zijn er niet voor de sier. Om te voorkomen dat je met de lip van je schoen of juist de achterkant, in de beugel blijft hangen, mocht je eraf vallen.
Harry's Horse Minichaps Amara zou je eens kunnen proberen, zijn dan wel van stof maar ze rekken enorm mee en gaan tot XXL.
Of op maat laten maken?
keshia schreef:Ligt echt aan je vorm denk ik. Voordat ik kinderen kreeg waren mijn buikspieren een heel stuk strakker. En had ik niet het rolletje vet rondom mijn heupen/onderbuik. Toen pasten ook de lage en hoge modellen mij beiden goed. Nu pas ik maar weinig broeken, want mijn kuiten en bovenbenen zijn niet zo stevig, maar rondom mijn heupen/onderbuik krijg ik de broek dan niet dicht. En als ie boven goed zit, dan flubbert het weer rond mijn knieën en lager.. ook niet ideaal dus. Ik denk dus dat de meeste rijbroeken gemaakt zijn op tiener figuren, weinig heup en platte buik.
.