Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Dit heb ik al een keer laten vallen in een gesprek. Het kwam per toeval ter sprake. Hij was daar niet zo te spreken over. Hij was meteen kort af en zijn enige antwoord was, dat hij al jaren ervaring had met paarden en ook met het voerbeleid en hij draaide om en liep weg. Dan sta je daar met mond vol tanden en kon je het met het antwoord doen.
keshia schreef:Citaat:Dit heb ik al een keer laten vallen in een gesprek. Het kwam per toeval ter sprake. Hij was daar niet zo te spreken over. Hij was meteen kort af en zijn enige antwoord was, dat hij al jaren ervaring had met paarden en ook met het voerbeleid en hij draaide om en liep weg. Dan sta je daar met mond vol tanden en kon je het met het antwoord doen.
Na even te spieken in je berichten weet ik waar je staat. Ik zou een smoesje ophangen en klaar. Hij zegt idd jarenlang ervaring te hebben en te weten hoe het moet. Maar er is een reden dat hij ondanks de topfaciliteiten en de goedkope prijs de stallen niet vol krijgt. En dat is idd het voerbeleid, en het 100 paarden op een kluitje beleid. Heel erg jammer van die locatie.
Ik zou gewoon zeggen dat je vertrekt en mocht hij een reden vragen zeggen dat je gezellig bij je vriendin op stal gaat staan om lekker buitenritjes te maken of zoiets. Vooral als je nog een maand zou moeten blijven staan.
Voor je het weet wordt er van alles achterwege gelaten omdat je toch al weggaat.
Mijn vorige paard heeft er welgeteld 1 ! Dag gestaan! Ik had gevraagd of ik erbij kon zijn als ze buiten ging. Was geen probleem en volgende dag kwam ik op de afgesproken tijd daar.. paard compleet wit van het zweet in de bak. Vol wonden. Geen eten of ook maar een sprietje hooi te vinden in of om de stal. En toen was ik er klaar mee!
Heb je al een andere stal op het oog? Mag je ook per pb.sturen als je wil. Ik ken de meeste stallen hier in de buurt wel
Tessebes schreef:Als het allemaal voorheen prima was, dan zou ik toch nog een keer het gesprek aangaan. Je geeft aan dat je niet zo lekker in je vel zit, dan kan alles te veel zijn. Bedenk goed vooraf wat je concrete doel is, ik wil dat mijn paard ..x per dag ..plak hooi krijgt. Onderbouw het ook. Mocht je er niet uitkomen, dan kan je gelijk opzeggen, mits je een andere stal hebt natuurlijk. Vergeet niet dat overal wat is.