Pepper2005 schreef:Het ligt er denk ik echt aan of je bent opgegroeid tussen de paarden en op wat voorn paarden je je kind laat rijden. Als kinderen niks gewend zijn zou ik ze echt goed aankleden ter bescherming.
oh dat scheelt echt zo veel niet hoor, ik lag samen met veulentjes in de weide te slapen en mijn dochter ook....desondanks moet zij gewoon haar bp aan juist omdat ze mijn genen heeft en ik weet wat ik heb uitgespookt zo ook met mijn zoontje van 2....Ook zij doen echte kinder dingen, heerlijk om te zien maar soms ben ik ook gewoon blij dat ze die extra bescherming hebben mocht het dan toch nodig zijn!
zo doet mijn dochter al de logopedie opdrachten eerst tegen haar pony en dan tegen de mensen....toen ik er naar vroeg zij ze bij hem ben ik niet verlegen zenuwachtig dat ze het stom vinden en dat doet ze dan achterstevoren en liggend op zijn rug of als hij zijn mangel eet en er plat op de grond naast zit....niet echt gevaarlijk maar er kan altijd iets gebeuren. Verbieden...nee ook dat is de kracht van paarden liefde(maar dan wel met die dingen aan)!