Ik zeg dan ook niet dat het op illegale wijze moet gebeuren.
Uiteraard moet je opletten wat je doet en met wat voor volk je te maken hebt maar mijn stalker is gestopt nadat ik haar heel,héél duidelijk heb gemaakt dat ik niks maar dan ook niks meer met haar te maken wilde hebben en toen ze met het smoesje kwam dat als je iemand niet blokkeert (ja handig, bij whatsapp gaat de blokkade eraf als je je simkaart ff uit je telefoon hebt gehaald om wat voor reden dan ook) zij het recht heeft om diegene te blijven appen ondanks wat diegene aangeeft ben ik ontzettend uit mijn stekker gegaan.
Niet bedreigd oid maar wel zo ontzettend kwaad geworden en gaan schelden dat ik haar meer dan kotsbeu was dat diegene mij heeft geblokkeerd.
Enige reden dat die niet bij mij op de stoep stond was dat ik ver weg verhuist was en bewust geen adres heb doorgegeven, daarnaast ook aangegeven bij wederzijdse kennissen dat zij mijn adres absoluut niet mochten doorgeven.
Maar ben heel lang lastig gevallen via whatsapp, sms, telefoon, email, facebook, messenger en noem maar op.
Politie deed niks want ze vormde geen gevaar.
De bedreigingen die ik heb ontvangen gingen oa over het openbaar maken van mijn medische gegevens, kon/wou de politie ook niks mee en ik moest maar niet meer op internet gaan, wat verwachtte ik nou helemaal van hen.
Uiteraard inclusief het kleinerende mevrouwtje erbij.