Captain schreef:Nee, een fiets heeft geen eigen hersenen en reageert dus alleen zoals ik dat wil.
De kans dat andere “hersenloze” jou aanrijden is ook aanwezig
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Festeropre schreef:Zelf denk ik dat het een beetje gekomen is toen de hoed verdween uit de ring.
De cap kwam terug op hoog niveau en er kwamen merken die gingen sponsoren en doorontwikkelen.
Waar destijds de hoed een status had is dat nu een dure cap waaraan je vooral moet zien dat hij ook veel geld heeft gekost
Napie schreef:Festeropre schreef:Dragen degene die hier een cap dragen voor veiligheid op de fiets ook een helm?
Ik fiets bij voorkeur liever niet of anders op mijn oude opoefiets die superbraaf is en er nooit vandoor gaat
Festeropre schreef:Dragen degene die hier een cap dragen voor veiligheid op de fiets ook een helm?
Pantykous schreef:Ik hou van mooie spullen en ik ben blij dat er tegenwoordig zo’n verscheidenheid in caps is.Waar ik mijn geld aan uit geef bepaal ik graag zelf.
Draag altijd een cap, al heel lang. Ik vind weinig goed zitten maar Samshield past me heel goed en die kunnen na een val ook goed gerepareerd worden
*edit
Precies wat Upendo zegt. De status interesseert me niet, ik gewoon van mooi.
Festeropre schreef:Dragen degene die hier een cap dragen voor veiligheid op de fiets ook een helm?