Welk merk rijbroek

Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance

Toevoegen aan eigen berichten

Sunny8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:56

Ik heb al een paar jaar broeken van Epplejeck en deze zien er nog als nieuw uit. Daarnaast heb ik een broek gehad van Fouganza en deze ging ook lang mee. Ik zou ook vooral kijken welke broek goed past eigenlijk, en niet te veel naar het merk.

WietskeK

Re: Welk merk rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:01

Ik heb een rijlegging van Kingsland, in de epplejeck gekocht. Super blij mee! :D

rboerbokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 15:52

Imperial Riding bevalt me altijd goed, Ook niet altijd duur.

Ibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 16:15

Al met heel veel merken gereden, maar ik kom toch iedere keer weer terug op Pikeur. :)
Klopt dat deze broeken best aan de prijs zijn, maar ze blijven heel lang goed. Dus ... voor mij Pikeur.

Friesianlov

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:12

Ik heel veel broeken gehad en mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Kingsland en Mountain Horse en dan liefst met siliconen zit of leder zitvlak.

LesleyxLinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 01:53

LiiNd_Y schreef:
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... _4268.html ik vind dit een hele fijne broek! Fijner dan mijn eurostar haha. Hoe lang die meegaat weet ik nog niet. Heb hem nog niet zo heel lang. Maar heb niet het idee dat die nou snel kapot zou gaan.

Dit is inderdaad een hele fijne broek. Ik heb zo'n 30 broeken gepast, maar deze zat als enige perfect.
Maar nu ben ik op zoek naar een rijbroek met leren zit en de leren versie zit heel anders.

Als je nog tips hebt voor een fijne broek met een leren zit hoor ik dat graag :)