Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
swatch schreef:Jetm heb jij hierin een opleiding gevolgd?
swatch schreef:Wat is voor jou dan het grote effect geweest dat het een meerwaarde heeft gekregen naast de centered riding?
Want als je CR goed toe kan passen zou het niet nodig hoeven zijn toch?
Op dit moment is fascia en fasciatechnieken wel populair in het paramedisch circuit, vandaar ook wel mijn interesse.
Ik ben meer geïnteresseerd in de toegepaste principes en dat je hiermee ook effecten kan verklaren vanuit een biomechanisch model.
En geeft die dvd daar dan wel genoeg basis voor? Dat kan ik me niet voorstellen.
jetm schreef:Even een "Franklin-balletje"opgooien om te checken.
Wie zou er mee willen doen met een clinic "Rijden met Franklin ballen" in Ommeren ?
Maximaal 6 deelnemers met paard (1 plekje al bezet) en toeschouwers (max 18) welkom.
Clinic is incl stalling paard, koffie/thee, lunch en uur theorie Centered Riding en rijden met Franklinballen. Verder krijgt iedere praktijkdeelnemer 1 uur privé les waarbij er uiteraard met de ballen gereden wordt.
Kosten praktijk deelnemer €75, kosten theorie deelnemer € 30 per dag.
Als datum hebben we zaterdag 21 of zaterdag 28 juli in gedachten.
Ik hoor het graag, bij voldoende interesse in praktijkdeelname gaan we de clinic organiseren
siskeh schreef:Als ik het zo lees kan dit voor mij ook wel een uitkomst zijn, inderdaad het openen van je heup, door yoga, Haptotherapie en oefeningen in het zadel is het al 10x beter geworden, maar het gaat niet vanzelf.
Ik ken vanuit de Hapto oefeningen die er op lijken, heb ook al bedacht dit onder zadel te doen(bijvoorbeeld op je handen zitten, die er weer rustig onderuit te halen), maar dit is toch erg onpraktisch als je op je paard zit.
Ik ben alleen bang dat deze locatie voor mij wel wat te ver is, het is dik 180 km, mochten er bokkers vanuit Drenthe/Groningen interesse hebben wordt het al weer een ander verhaal!